۱۲ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ابهر فعالیت میکنند

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش ابهر گفت: در تابستان امسال ۱۲ هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، علیرضا قنبری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تلاش خبرنگاران برای اطلاع‌رسانی به موقع و رساندن پیام مردم به گوش مسئولان و مدیران مصداق امر به معروف و نهی از منکر است، اظهار داشت: چراکه پیشنهاد سازنده خبرنگاران، یک معروف و تلاش برای جلوگیری از انحراف از سوی این قشر تأثیرگذار، نهی از منکر است.13910602000009_PhotoA

وی با بیان اینکه رسانه‌ها و مطبوعات در جامعه نقش مهمی دارند، گفت: فعالان رسانه‌های مکتوب و مجازی قابلیت رشد و ارتقا در سطوح عالی را دارند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر افزود: کار فعالان عرصه رسانه نباید تنها به انتشار خبرها محدود شود بلکه این افراد باید بتوانند با درک درستی از شرایط جامعه در زمینه آگاه‌سازی گروه‌های مختلف جامعه فعالیت کنند.

وی افزود: شغل خبرنگاری نیز همانند سایر حرفه‌ها هنگامی ارزنده و خوب است که ارزش‌ها رعایت شوند و خبرنگاران در راستای این ارزش‌ها حرکت کنند.

قنبری برخورداری از ظرافت، امانتداری و رعایت مصالح و منافع ملی در تهیه خبر را از ویژگی‌های لازم برای فعالیت در عرصه اطلاع‌رسانی عنوان و خاطرنشان کرد: به‌ واسطه ارتباط نزدیکی که خبرنگاران با مردم جامعه دارند، این قشر راویان صادقی در بیان مسائل و مشکلات جامعه به مسئولان هستند.

وی تصریح کرد: این قشر آگاه جامعه از سوی دیگر می‌توانند با انعکاس موفقیت‌ها و فعالیت‌های دستگاه‌های مختلف کشور، مردم را از روند امور مطلع کرده و پل ارتباطی هر سازمان و مسئول با مردم باشند.

مدیر آموزش و پرورش ابهر در ادامه با ارائه گزارشی از طرح هجرت ۳ و فعالیت‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان عنوان داشت: در تابستان امسال ۱۲ هزار دانش‌آموز در ۶۴ پایگاه اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

وی افزود: طرح مزرعه تابستانی من، طرح و ابتکار جدیدی است که برای نخستین بار در تابستان ۹۲ در سطح کشور و شهرستان ابهر اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − چهار =