آزادی ۱۰۷ زندانی جرائم غیرعمد درسال ۹۱ در ابهر

ابهرآنلاین: رئیس دادگستری ابهر گفت: با کمک‌های مردم و خیرین تعداد ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد در سال ۹۱ آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، مهدی خسروی ظهر امروز در جمع مسئولان قضایی این شهرستان با اشاره به اقدا‌م‌های صورت گرفته توسط خیرین ابهری برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد خاطرنشان کرد: با مساعدت‌های مردم و خیرین تعداد ۱۰۷ زندانی جرایم غیر عمد در سال ۹۱ آزاد شدند.images

وی افزود: مبلغ ۱۲ میلیارد ریال برای این زندانیان هزینه شد که مبلغ ۶۰۰ میلیون آن به صورت وام و بقیه به صورت بلاعوض توسط خیرین بوده است.

امام جمعه ابهر در این جلسه با اشاره به کمک خیرین ابهری در آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که چنین مردمی را آفریده تا در سختی‌ها در کنار یکدیگر قرار گیرند.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: خداوند در این راه با فرستادن قرآن کریم خواست تا انسان‌ها را با فرمایش‌‌های گوهر بار خود تربیت کند.

وی افزود: هرکسی که می‌خواهد یک زندانی را نجات دهد به خدای متعال اقتدا کرده است زیرا او شاهد این حرکات پسندیده است و فرموده است که تو برای من باش تا من برای تو نعمت و کرامت خود را در پای تو بریزم.

رئیس دادگستری استان زنجان در این جلسه با اشاره به لزوم خدمت صادقانه و خالصانه مسئولان به مردم اضافه کرد: خدمت به مردم یکی از اهداف این نظام و دولت بوده و خدمتگزاری به مردم در سر لوحه کارها قرار دارد.

جعفر گل‌محمدی با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در ماه رمضان خاطرنشان کرد: جشن‌های گلریزان برگزار شده در ماه رمضان یکی از کارهای خوب است که در راستای آزاد سازی زندانیان غیر عمد برگزار شد.

وی افزود: امیدواریم که این کارها مورد لطف خداوند قرار بگیرد و از این فرصت‌هایی که خداوند به ما ارزانی داشته نهایت استفاده را بکنیم.

رئیس دادگستری استان زنجان تصریح کرد: سال گذشته مبلغ پنج میلیارد تومان در استان برای آزادسازی زندانیان زنجان هزینه کردیم که تعداد ۳۰۸ نفر را آزاد کردیم و از این مبلغ، میزان ۲۸۰ میلیون از خیرین و بقیه از تسهیلات دولتی استفاده شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هشت + 8 =