شهربازی خرم‌دره به زودی افتتاح می‌شود

ابهرآنلاین: شهردار خرم‌دره گفت: تنها شهربازی خرم‌دره طی چند روز آینده به طور رسمی افتتاح می‎شود.

“مجید زارع‌پور” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، با اشاره به تعویض المان میدان نماز شهرستان خرم‌دره، تصریح کرد: المان نصب شده در میدان نماز یک المان اسلیمی شامل ۶ محراب در جهات مختلف است و المان کعبه نیز دارد که نصب این المان در راستای هویت‌بخشی به شهر و ارایه تصویر خوب از شهر است. images

وی با اشاره به دلایل تعویض المان میدان نماز، عنوان کرد: المان قبلی میدان نماز یک مجسمه فلزی با شکل سیمرغ بود که به دلیل ساخت نامناسب، یک تهدید اجتماعی محسوب می‎شد و بیم آسیب شهروندان به علت فلزی بودن این مجسمه می‎رفت.

شهردار خرم‌دره در ادامه اظهار کرد: پل شهید بهشتی این شهرستان به طور کامل بازگشایی شد. همچنین پل جهان‌پهلوان تختی نیز از پیشرفت ۱۰۰ درصدی برخوردار و عملیات محوطه‎سازی در این پل در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تنها شهربازی شهرستان خرم‌دره هفته آینده با حضور مقامات این شهرستان افتتاح می‎شود، اظهار کرد: این شهربازی با ۱٫۵ هکتار مساحت در بهترین جای شهر واقع شده است. همچنین ۱٫۵ میلیارد تومان از سرمایه‌گذاری این شهربازی توسط بخش خصوصی صورت گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه افتتاح شهربازی شهرستان خرم‌دره باعث رفع بخشی از نیازهای تفریحی مردم شهرستان می‎شود، خاطرنشان کرد: همچنین با افتتاح این شهربازی از بروز برخی از تلفات جاده‎ای که به واسطه حضور مردم این منطقه در شهرهای هم‌جوار مانند هیدج و ابهر برای استفاده از اماکن تفریحی این مناطق و رفع نیازها صورت می‎گرفت، خواهد شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 5 =