عضو شورای شهر زنجان: زندگی سالم حق مسلم مردم زنجان است

ابهرآنلاین: رییس شورای شهر زنجان در مراسم تجلیل از خبرنگاران گفت: شورای شهر از چند ماه گذشته به دنبال تعطیلی شرکت سرب ‌ و روی بود، شهروندان پس از آنکه جواب درخوری نگرفتند خود مستقیماً وارد عمل شدند.th

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان، “علیرضا بهرام‌خانی” با تاکید بر اینکه رسانه‌های استان باید به دنبال مسئولان و جواب‌گیری از آنان باشند، افزود: اگر خبرنگار به دنبال مسایل نباشند مردم خود وارد عمل می‌شوند تا از جامعه دفاع کنند.

وی خبرنگاران را یار دوازدهم شورای شهر زنجان عنوان کرد و یادآور شد: رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی وضعیت امور را در اختیار مسئولان قرار می‌دهند و مدیران نیز با برنامه‌ریزی در صدد رفع مشکل برمی‌آیند.

وی ادامه داد: باید از ظرفیت رسانه در بهبود امور شهری بهره برد و این امر با هم‌دلی و وحدت قطعاً محقق خواهد شد.

“امام‌علی دادخواه” عضو شورای شهر زنجان نیز گفت: زندگی سالم حق مسلم مردم استان است و رسانه‌ها در این رابطه باید با قدرت وارد شوند تا مردم زندگی بهتری در این استان داشته باشند.

وی تصریح کرد: توجه به معضلات شهری از وظایف اصلی رسانه‌های محلی است و انتظار داریم در این رابطه به قدری محکم وارد شوند که حق مردم ادا شود؛ چرا که آنان ولی‌نعمتان ما هستند و باید خدمات در خورشان به شهروندان ارایه شود.

این عضو شورای شهر زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه در امور مرتبط با شهرداری نباید دخالتی انجام شود، ابراز کرد: ۴۰۰  هزار نفر در شهر زنجان حق دارند و باید حقوق همه آن‌ها به درستی رعایت شود و فرقی بین شمال شهر و جنوب شهر نباید باشد.

“مسعود رضا خوش‌نام” عضو دیگر شورای شهر نیز در این مراسم به ضرورت توسعه شهر با کمک شهروندان و رسانه‌ها اشاره کرد و یادآور شد: امیدواریم با پیگیری‌های به عمل آمده شاهد ادامه اجرای پروژه‌ها در سطح شهر باشیم و قطعاً این امر با همکاری همه مسئولان و مردم امکان‌پذیر خواهد بود.

این عضو شورای شهر، تصریح کرد: یکی از انتظارات مدیران شهر توجه به حفظ اموال شهری است. سالانه میلیون‌ها تومان هزینه صرف می‌شود، اما با بی‌توجهی از بین می‌رود که نباید این‌گونه باشد.

وی همچنین با اشاره به مشکلات مالی نشریات و خبرگزاری‌ها در زنجان پیشنهاد کرد که زمینی به ‌عنوان “مجتمع خبری” در اختیار مطبوعات قرار گیرد و شهرداری بدون دریافت عوارض پروانه ساخت را به متقاضیان ارایه دهد تا یکی از دغدغه‌های فعالان در این عرصه برطرف شود.

در ادامه این مراسم، شهردار زنجان نیز خبرنگاران را افرادی برشمرد که حوزه کاری‌شان با شهرداری هم‌سو است و اظهار کرد: باید از این ظرفیت برای بهبود اوضاع شهر بهره برد.

“حبیب الله ملایی یگانه” تصریح کرد: سعی می‌کنیم شهر را بر مبنای دانایی و دارایی اداره کنیم و امیدواریم در این رابطه موفق عمل کرده باشیم؛ چرا که انتظارات مردم از شهرداری بسیار متنوع است و نمی‌توان به راحتی به همه این موارد رسیدگی کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر ‌قدر برای شهر هزینه شود کم است و باید با درخواست‌های قانونی و منطقی موافقت شود تا شاهد شهری پویا و کارآمد باشیم.

گفتنی است، در پایان این جلسه از خبرنگاران استان،‌ قدردانی شد.
انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 1 =