شهردار ابهر: سه پروژه بزرگ شهری با همکاری بخش خصوصی اجرا می شود

ابهرآنلاین: شهردار ابهر گفت: سه پروژه بزرگ تجاری و تفریحی با همکاری بخش خصوصی در ابهر اجرا می‌شود.

“رحمت یوسفلی” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه زنجان، اظهار کرد: طی یک‌سال گذشته و پس از شرکت در نمایشگاه فرصت‎های سرمایه‎گذاری در شهرداری‎ها که به صورت ملی در تهران برگزار شده بود، شهرداری ابهر با هدف کسب درآمد ثابت برای شهرداری وارد تعامل جدی و ویژه با بخش خصوصی شد.

وی افزود: در همین خصوص در سه پروژه بزرگ تجاری تفریحی با بخش خصوصی وارد تعامل شده و اقدامات اولیه برای انجام این طرح‎ها صورت گرفته است.

یوسفلی با اشاره به این سه پروژه، تصریح کرد: این سه پروژه شامل بازار سنتی ابهر، پردیس بزرگ سینمایی و مجتمع تجاری همراه با پارکینگ در میدان شهرداری می‌باشد که مطالعات اولیه این سه طرح به انجام رسیده و آورده‎های شهرداری که شامل زمین و پروانه است، مشخص و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در هر یک از سه پروژه معرفی شده‎اند.

 شهردار ابهر با اشاره به پردیس سینمایی شهر ابهر، تاکید کرد: آورده شهرداری در این طرح ۵ میلیارد تومان و آورده بخش خصوصی نیز به همین میزان است که در مرحله عقد قرارداد می‌باشیم. images

وی افزود: بازار سنتی ابهر نیز در ۱۰۳ حجره و واحد تجاری در نظر گرفته شده که در امتداد و راستای بازار سنتی موجود قرار دارد و این طرح نیز طی هفته دولت کلنگ‎زنی خواهد شد که در طراحی این پروژه زیرزمین بازار به پارکینگ اختصاص یافته تا موجب تسهیل در رفت و آمد شهروندان باشد.

این مسئول در خصوص مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی ابهر، خاطرنشان کرد: این پروژه در ۸ طبقه پیش‎بینی شده که سه طبقه آن به پارکینگ طبقاتی اختصاص خواهد یافت.

یوسفلی تاکید کرد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و ۱۸ میلیارد تومان آورده شهرداری و همین میزان آورده بخش خصوصی پیش‌بینی شده است که منتظر نظر نهایی بخش خصوصی برای عقد قرارداد هستیم.

شهردار ابهر تصریح کرد: تعامل با بخش خصوصی موجب کسب درآمد ثابت و پایدار در جهت عمران‌شهری و دل کندن از درآمدهای ناچیز در این بخش خواهد شد.
انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

3 × سه =