۵۰۰ تن قیر در آسفالت‌ریزی شهر سلطانیه استفاده شده است

ابهرآنلاین: شهردار سلطانیه گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از ۵۰۰ تن قیر در آسفالت‌ریزی شهر سلطانیه استفاده شده است.

فریدون نظری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تخصیص اعتبارات به شهرستان سلطانیه در فضاسازی، بهبود عبور و مرور، زیباسازی و آسفالت‌‌ریزی در سطح شهر تاثیر زیادی دارد.13920503000030_PhotoA

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اقدامات مورد نظر توسط شهرداری سلطانیه از محل منابع داخلی آغاز شده است، تصریح کرد: برای اینکه زیباسازی این شهر بهتر از گذشته باشد، نیاز به اعتبارات بالایی دارد.

شهردار سلطانیه اضافه کرد: با توجه به اینکه شهر سلطانیه در حال حاضر به عنوان مرکز شهرستان مطرح است باید با دید مثبت به آن نگریست.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر آسفالت‌ریزی در این شهر از محل منابع داخلی آغاز شده است.

وی با بیان اینکه طی سال‌جاری بیش از ۵۰۰ تن قیر در سطح شهر سلطانیه استفاده شده است، یادآور شد: این اقدام در طول سال نیز ادامه‌دار خواهد بود.

نظری با اشاره به اینکه وزیر نفت با حضور خود در شهرستان ابهر، ۳۰۰ تن قیر برای شهر سلطانیه در نظر گرفته است، ادامه داد: مقرر شده است هزینه این میزان قیر به صورت اقساط بلند‌مدت پرداخت شود.

وی با اشاره به اینکه اگر ۳۰۰ تن قیر به شهر سلطانیه اختصاص یابد روکش آسفالت بیشتر شهر سلطانیه اصلاح می‌شود، خاطرنشان کرد: با این اقدام چهره کنونی شهر نیز تغییر می‌یابد.

شهردار سلطانیه با بیان اینکه با توجه به گرانی‌های قیر در زمینه آسفالت‌ریزی عملکرد ضعیفی داشتیم، اظهار کرد: با تامین قیر مورد نیاز شهرداری این شهر برنامه‌های خود را پیاده‌سازی می‌کند.

وی با بیان اینکه ورودی شهر سلطانیه از جهت قیدار و زنجان در حال حاضر اجرا شده است، تصریح کرد: فضای سبز، مبلمان و جدول‌گذاری در ورودی شهر از جهت قیدار و ضلع شرقی ورودی از جهت زنجان اجرا شده است.

نظری گفت: ورودی غربی سلطانیه از زنجان نیز طراحی شده است و با تامین اعتبار اجرا و ساماندهی می‌شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + 15 =