سلطانیه به خاطر الکترونیکی بودن شهرستان شد

ابهرآنلاین: سرپرست فرمانداری سلطانیه گفت: الکترونیکی بودن شهرستان سلطانیه عامل مهم در ارتقای این شهرستان بود چرا که این شهرستان توانست در زمینه فناوری در جذب گردشگر موفق عمل کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ذوالقدر تعامل نزدیک نماینده ابهر و خرمدره، استاندار، معاونان استاندار، مجمع شوراها و روستاها، روحانیت به ویژه مردم شهر را در ارتقا جایگاه سلطانیه به شهرستان مهم ارزیابی کرد.IMG12483378

وی اظهار داشت: همین اجماع عمومی موجب بالا رفتن حساسیت ها شد تا با ارتقا جایگاه شهر چشم انتظار توسعه و آبادانی بیش از پیش  منطقه باشیم.

سرپرست فرمانداری سلطانیه ، به راه اندازی دانشگاه، نیروگاه گازی و سیکل ترکیبی، بالا رفتن دو برابری سرانه آموزشی دانش آموزان، نوسازی مدارس، شهر الکترونیکی، آبیاری چمنی در این شهرستان اشاره کرد.

ذوالقدر تاکید کرد: ساخت تقاطع غیرهمسطح قره بلاغ- سلطانیه، گازرسانی ۸۲ درصدی، افتتاح سد بوئین و نیز آسفالت ریزی مسیر روستاهای بالای ۵۰ خانوار در کنار کسب رتبه برتر در مسکن مهر شهرهای زیر ۲۵ هزار نفری در سطح کشور از برنامه های تاثیرگذار در این شهر بوده که حکایت از روند توسعه شهرستان بوده است.

وی، ساخت مجموعه تفریحی- گردشگری شاه بلاغی را در ۶ کیلومتری شهر سلطانیه یادآور شد و افزود: این مجموعه چشمه ای بود که با پیگیری ها کارهای عمرانی آن پنج سال قبل شروع  و با تخصیص اعتبار ویژه روند ایجاد آن سرعت گرفت و اکنون به شهرداری تحویل داده شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × 1 =