کمک ۸ میلیارد تومانی خیرین مدرسه‌ساز در ابهر

ابهرآنلاین: رییس آموزش و پرورش شهرستان ابهر اعلام کرد: در سال تحصیلی جاری خیرین مدرسه‎ساز، جهت توسعه فضاهای آموزشی ۸ میلیارد تومان کمک کرده اند.

«علیرضا قنبری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه‌ی زنجان، اظهار کرد: این میزان کمک از سوی خیرین در قالب اهدای زمین، مشارکت در ساخت و یا احداث کامل فضای آموزشی بوده است.images

وی افزود: در سال تحصیلی جاری ۲۱ کلاس خیرساز در قالب ۲ پروژه که یک مدرسه ۵ کلاسه با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان و یک مدرسه ۱۶ کلاسه با یک میلیارد تومان اعتبار تحویل آموزش و پرورش شهرستان داده شد که مورد استفاده دانش‎آموز قرار گرفت.

قنبری با اشاره به پروژه‎های خیرساز در حال احداث، تصریح کرد: هم‌اکنون هنرستان ۲۰ کلاسه با ۹۰ درصد پیشرفت و با قرارداد یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان، پروژه‌ی ۱۸ کلاسه دکتر کاشانی با یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار که در حال نماکاری و با ۶۰ درصد پیشرفت کاری است.

به گفته‌ی این مسوول، یک پروژه‌ی ۱۲ کلاسه در ابهر و یک پروژه‌ی ۱۲ کلاسه نیز در صائین قلعه در دست احداث هستند.

وی افزود: زمینی به مساحت ۳۰۰۰ مترمربع در بهترین نقطه شهر با برآورد ارزش ۲ میلیارد تومان از سوی یکی از خیرین برای مدرسه‌سازی واگذار شده است که اسکلت‎سازی و دیوارکشی این پروژه نیز انجام شده است.

رییس آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به وضعیت مدارس با عمر زیاد در شهرستان، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مدارس با عمر ساختمانی زیاد در شهرستان محدود هستند اما نهضت مدرسه‎سازی نباید متوقف شود، چون در ساخت مدارس جدید نیازمندی‎های روز مدارس از نظر علمی و در نظر گرفتن فضاهای ورزشی و آزمایشگاهی مورد توجه قرار می‎گیرند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × یک =