عادل پور: ۲۸۴۴۲ ورزشکار در زنجان تحت پوشش خدمات درمانی هستند

ابهرآنلاین: مسئول کمیته خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت: در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۸ هزار و ۴۴۲ ورزشکار سازمان یافته زن و مرد در استان زنجان تحت پوشش خدمات درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان قرار گرفته اند.

محمد عادل پور در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: صدور کارتهای خدمات درمانی ویژه ورزشکاران با قوت و قدرت هرچه تمام تر نسبت به سالهای گذشته آغاز شده است.IMG15094872

وی اظهار داشت: در چهار ماه نخست سال ۱۳۹۲ در ۲۲ بخش بانوان و آقایان کارتهای بیمه ورزشی صادر شده است که در این بین شهرستان زنجان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

مسئول کمیته خدمان درمانی هیئت پزشکی ورزشی استان زنجان گفت:  صدور بیمه های در دو بخش روستایی و شهری است که در بخش شهری ۱۵ هزار و ۴۱۹ نفر مرد و۵ هزار و۳۵۸ نفر زن تحت پوشش قرار گرفته اند و در بخش روستایی ۵ هزار و ۶۷۱ نفر مرد و یک هزار و ۹۹۴ نفر زن تحت پوشش خدمات درمانی این هئیت قرار گرفته اند.

عادل پور، با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال جاری ۲۸ هزار و ۴۴۲ نفر ورزشکار سازمان یافته داشته ایم افزود: در شهرستانهای زنجان ۱۴ هزار و ۴۵۶ نفر، در ابهر ۶ هزار و ۸۱۵ نفر، خرمدره ۴ هزار و ۳۴۱ نفر، خدابنده ۲ هزار و ۸۲۷ نفر، طارم یک هزار و ۵۵۶ نفر، ماهنشان ۶۶۸ نفر و ایجرود ۴۸۲ نفر ورزشکار سازمان یافته زن و مرد ثبت شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + 10 =