خرید ۸۵ هزار تن گندم توسط شرکت غلّه استان زنجان

ابهرآنلاین: رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان زنجان گفت:  ۸۵ هزار تن گندم توسط شرکت غلّه استان زنجان از کشاورزان خریداری شده است. این میزان حدود ۸ برابر کل خرید سال گذشته بوده و در روزهای آتی از کل خرید سال ۹۰ نیز فراتر خواهد رفت.images

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان با اعلام این خبر گفت: همانطور که انتظار می رفت بیش از ۵۰ درصد گندم خریداری شده در شهرستان خدابنده صورت گرفته و شهرستانهای ابهر، زنجان و ایجرود در رتبه های بعدی قرار دارند.

منصوری افزود: قیمت خرید تضمینی گندم بالاتر از قیمت های بخش خصوصی بوده و مشاهده می شود برخی واسطه ها نیز گندم خود را تحویل مراکز دولتی خرید گندم می نمایند.

وی در خصوص قیمت و نحوه پرداخت بهای گندم کشاورزان تصریح کرد: قیمت ابلاغی جدید از اوایل مرداد در حواله های صادره اعمال شده و محمولاتی که دارای کیفیت بالا باشند، به ازای هر کیلوگرم مبلغ ۸۱۴۰ ریال پرداخت گردیده بطوری که حدود ۹۰ درصد از گندم خریداری شده با افت صفر درصد به ثبت رسیده است.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت غله استان ادامه داد: مهمترین دغدغه فعلی این شرکت پرداخت به موقع بهای گندم کشاورزان عزیز بوده و در خصوص کاهش زمان انتظار پرداختها مرتب در حال رایزنی و مکاتبه هستیم .

 منصوری اضافه کرد: کشاورزان محترمی که قبلاً گندم خود را تحویل دولت نموده اند، مبلغ ۸۰۰ ریال به ازای هر کیلوگرم (مابه التفاوت قیمت جدید) در روزهای آتی به حساب اعلام شده واریز خواهد شد.

 وی خاطر نشان کرد: مراکز خرید گندم بصورت تمام وقت و حتی در روزهای تعطیل آماده پذیرش محمولات گندم بوده و شماره تلفنهای ۴۲۵۴۵۰۱ و ۴۲۵۳۷۴۰ این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات و شکایات احتمالی می باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه + 14 =