معاون گردشگری میراث فرهنگی استان زنجان خبرداد؛ بازدید ۳۶ هزار نفر از موزه مردان نمکی زنجان/ بازید یک‌هزار و ۴۰۰ نفر از موزه باستان‌شناسی شهر ابهر

ابهرآنلاین: معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان زنجان گفت: طی ۴ ماه نخست سال‎جاری ۳۶ هزار و ۶۷۹ نفر از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند.

ابوالفضل اجلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: طی فروردین‌ماه سال‌جاری ۲۵ هزار و ۴۷۶ نفر از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند.13911207000347_PhotoA

وی با اشاره به اینکه طی اردیبهشت‌ماه سال‌جاری ۲ هزار و ۹۵۳ بازدیدکننده از موزه مردان نمکی زنجان بازدید کرده‌اند، خاطرنشان کرد: تعداد بازدیدکنندگان از این موزه در خردادماه سال‎جاری نیز ۴ هزار و ۴۴۰ نفر اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه طی سال‎جاری هیچ بازدیدکننده‌ خارجی از موزه مردان نمکی استان زنجان بازدید نکرده است، تصریح کرد: در مجموع ۳۶ هزار و ۶۷۹ بازدیدکننده ایرانی از موزه مردان نمکی استان بازدید کرده‌اند.

*بازدید ۷۰۴۶ بازدیدکننده از موزه صنایع‎دستی زنجان

وی اضافه کرد: بیش از ۷ هزار بازدیدکننده داخلی و ایرانی از موزه صنایع‎دستی زنجان بازدید کرده‌اند.

اجلی تعداد بازدیدکنندگان داخلی طی فروردین‌ماه سال‎جاری را از موزه صنایع‎دستی شهر زنجان ۵ هزار و ۴۳۱ نفر اعلام کرد و افزود: ۵۷۹ نفر نیز طی اردیبهشت‌ماه سال‎جاری از این موزه بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع ۳۹۴ نفر طی خردادماه سال‎جاری از موزه صنایع‎دستی استان زنجان بازدید کرده‌اند، ادامه داد: تعداد بازدیدکنندگان از این موزه در تیرماه سال‎جاری ۶۴۲ نفر اعلام شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‎دستی و گردشگری استان زنجان با اشاره به مجموع بازدیدهای صورت گرفته از موزه باستان‌شناسی شهر ابهر در چهار ماه نخست‎سال جاری تصریح کرد: یک‌هزار و ۴۰۰ نفر بازدیدکننده داخلی و ایرانی از این موزه بازدید کرده‌اند.

وی با بیان اینکه طی فروردین‌ماه سال‎جاری فقط ۵۰ نفر از موزه باستان‌شناسی شهر ابهر بازدید کرده‌اند، تصریح کرد: تعداد بازدیدکنندگان در اردیبهشت‌ماه سال‎جاری به ۵۰۰ نفر رسیده است.

اجلی تعداد بازدیدکنندگان از موزه باستانشناسی شهر ابهر را در خردادماه سال‎جاری ۷۰۰ نفر و در تیرماه سال‎جاری ۱۵۰ نفر اعلام کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. نینا /18/آوج می گوید

    سلام از اطلاعات کامل ومفید شما ممنونم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + پانزده =