مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان: در جشن گلریزان ابهر ۱،۸ میلیارد ریال کمک مردمی جمع‌آوری شد

ابهرآنلاین: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان از جمع‌آوری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک در جشن گلریزان ابهر خبر داد.

کاظم زنجانیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان از مشارکت مطلوب مردم استان در قالب برگزاری جشن‌های گلریزان تقدیر و قدردانی کرد.13920424000406_PhotoA

وی با اشاره به اینکه جشن گلریزان سالانه با مشارکت چند دستگاه استان برگزار می‌شود، اضافه کرد: کمک‌های مردم در قالب جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد هزینه می‌شود.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان در ادامه با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده در قالب جشن گلریزان ابهر افزود: خوشبختانه امسال نیز شاهد مشارکت باشکوه و خیرخواهانه مردم در این جشن معنوی بودیم و با برآورد صورت گرفته یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کمک جمع‌آوری شد.

وی میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در این جشن را به تفکیک اعلام کرد و گفت: امسال شورای شهر و شهرداری ابهر در قالب اهدای دو قطعه زمین ۹۰۰ میلیون ریال برای آزادسازی زندانیان کمک کردند.

زنجانیان در ادامه از جمع‌آوری ۴۰۰ میلیون ریال کمک نقدی از طریق مردم ابهر و خیرین این شهرستان خبر داد و گفت: همچنین کمیته امداد شهرستان ابهر نیز ۳۰۰ میلیون ریال وام برای آزادسازی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد کمک کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کمیته امداد خرم‌دره نیز ۲۰۰ میلیون ریال به صورت وام برای آزادی زندانیان نیازمند و جرائم غیرعمد کمک کرد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان استان زنجان در ادامه به برگزاری جشن گلریزان در شهرستان زنجان نیز اشاره کرد و گفت: امسال این جشن همزمان با ولادت امام حسن مجتبی (ع) در سالن دارالقرآن کریم زنجان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در جشن مذکور ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال کمک به صورت نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد، ادامه داد: این کمک‌ها شامل کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی استان است.

زنجانیان با تقدیر از حضور خیرخواهانه مردم استان و خیرین در این جشن افزود: میزان کمک‌های مردمی در قالب این دو جشن در مقایسه با سال قبل افزایش یافته است.

لازم به ذکر است، زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری را مواردی از جمله مهریه، دیه، نفقه و سایر محکومیت‌های مالی تشکیل می‌دهند که بدون هیچ نیت مجرمانه‌ای تنها به خاطر یک اتفاق ماه‌ها یا سال‌ها پشت میله‌های زندان محبوس شده و در انتظار کمک خیران برای بازگشت به آغوش خانواده هستند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × سه =