رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان خبر داد؛ صدور ۱۵۰۰ جواز تاسیس واحد صنعتی در استان زنجان

ابهرآنلاین: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: در مجموع یک‌هزار و ۵۴۹ فقره جواز تاسیس واحد صنعتی در استان زنجان صادر شده است.13910923000083_PhotoA

علی معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تاکنون ۹۳۴ فقره جواز تاسیس در شهرستان زنجان صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ فقره جواز تاسیس نیز در شهرستان خدابنده صادر شده است، خاطرنشان کرد: ۳۰۶ فقره از جوازهای تاسیس صادر شده در استان نیز متعلق به شهرستان ابهر است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ۳۳ فقره از جوازهای تاسیس صادر شده در شهرستان ماهنشان بوده است، تصریح کرد: ۳۳ فقره از جوازهای تاسیس نیز متعلق به شهرستان ایجرود است.

وی تعداد جوازهای تاسیس موجود شهرستان طارم را ۹۴ فقره اعلام کرد و یادآور شد: مجموع جوازهای تاسیس صادر شده در شهرستان خرم‌دره نیز ۶۸ فقره است.

معصومی با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای جوازهای تاسیس شهرستان زنجان ۲۵۷ هزار و ۵۸۶ میلیارد و ۵۳۸ میلیون ریال اعلام شده است، ادامه داد: میزان اشتغالزایی این مجوزها ۲۴ هزار و ۱۷۴ نفر برآورد شده است.

وی با اشاره به اینکه میزان اشتغالزایی صورت گرفته از طریق مجوزهای تاسیس در شهرستان خدابنده ۲ هزار و ۱۲۲ نفر بوده است، اضافه کرد: مجموع اشتغالزایی مجوزهای تاسیس شهرستان ابهر نیز ۱۷ هزار و ۹۶۶ نفر اعلام شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه میزان سرمایه‌گذاری در جوازهای تاسیس شهرستان ماهنشان ۴ هزار و ۲۰۳ میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال برآورد شده است، ادامه داد: میزان اشتغالزایی در این مجوزها یک‌هزار و ۵۸۷ نفر اعلام شده است.

وی میزان سرمایه‌گذاری در جوازهای تاسیس شهرستان ایجرود را ۱۸ هزار و ۳۱۵ میلیارد و ۳۴۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این مجوزها برای ۳ هزار و ۱۹۳ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

معصومی تعداد اشتغالزایی مجوزهای تاسیس در شهرستان طارم را یک‌هزار و ۷۲۰ نفر برشمرد و اذعان داشت: در شهرستان خرم‌دره نیز با صدور جواز تاسیس، برای یک‌هزار و ۸۱۳ نفر فرصت شغلی فراهم شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

7 + چهار =