دکتر نجفی: تعدیل نیرو در شرکت ایریکو ابهر فعلا منتفی است

ابهرآنلاین: مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان در ایریکو گفت: با توجه به وجود انرژی مثبت و خوب در بدنه تخصصی و اجرایی ایریکو تعدیل نیرو فعلا منتفی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر دلاور نجفی با حضور در جمع پرسنل ایریکو در خصوص مسائل و مشکلاتی جاری ایریکو به بحث در خصوص مشکلات ایریکو  پردخت و با طرح ریشه های مشکلات حال حاضر ایریکو این مشکلات را به سه بخش عمده تقسیم کرد و افزود: نخستین علت مشکلات ایریکو را باید در شرایط عمومی موجود در اقتصاد کشور جستجو کرد.IMG15212448

وی ادامه داد: از جمله این مشکلات می توان به کمبود نقدینگی در نهادهای دولتی و پیچیدگی موجود در تامین قطعات  اشاره کرد.

نجفی  در ادامه با انتقاد از دستگاه های کارفرمای شرکت ایریکو به خاطر عدم اجرای تعهدات خویش، دومین مشکل ایریکو را ناشی از کم کاری دستگاه های دولتی و کار فرما ها در اجرای تعهدات آن ها دانست و اضافه کرد : اگر این دستگاه ها به تعهدات مالی و غیر مالی خود عمل می کردند بسیاری از مشکلات امروز ایریکو هرگز به وجود نمی آمدند.

وی در ادامه با طرح سومین عامل به وجود آمدن مشکلات ایریکو، آن را در کم کاری خودِ ایریکویی ها دانست و افزود: برنامه ی پیگیری مستمر در وصول مطالبات از ابتدا می بایست دنبال می شدو این موضوع از این پس باید در دستور کار قرار گیرد . وی در همین زمینه از مدیران عامل ایریکو و شرکت توسعه ترابر ریلی خواست تا موضوع را با جدیت دنبال نمایند.

مدیر عامل گروه سرمایه گذاری توسعه ترابر ایرانیان در بخش پایانی سخنان خو د به موضوع تعدیل نیرو در ایریکو اشاره کرد و گفت: با توجه به پروژه های درحال اجرا و انرژی مثبت و خوبی که در بدنه ی تخصصی و اجرایی این  شرکت وجود دارد، تعدیل نیرو درایریکو در حال حاضر منتفی است.

دکتر نجفی در پایان ابراز امیدواری کرد که با همکاری بیشتر مدیران و مسئولان و تلاش مضاعف پرسنل ایریکو  به زودی مشکلات موجود در این شرکت حل و فصل شود.

نجفی مدیر عامل گروه سرمایه گذاری  توسعه ترابر ایرانیان و مهندس یار محمدی مدیر عامل توسعه ترابر ریلی ایرانیان، با حضور در کارخانه ی ایریکو از خطوط تولید بازدید کردند. در این بازدید که با حضور مهندس رزازی مدیر عامل و مهندس  وثیق مهر مدیر کارخانه برگزار شد، مهمانان از قسمت های مختلف ایریکو بازدید نموده و از نزدیک با مراحل پیشرفت پروژه های تولیدی آشنا شدند.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × دو =