لزوم تهیه نقشه جامع گردشگری در خرم‌دره

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بنیادی  عصر شنبه در جمع مسئولان این شهرستان با اشاره به ارزیابی عملکرد اداره‌های عضو ستاد دائمی تسهیلات سفرهای نوروزی افزود: بر اساس نظرسنجی‌های صورت گرفته، میزبانی مردم خرم‌دره در تعطیلات نوروز از مسافران، رضایتمندی ایشان را در این زمینه جلب کرده است.

وی  اظهار داشت: یکی از ایرادهای شاخص امسال در عرصه گردشگری و مسافران، نبود نقشه جامع گردشگری در شهرستان خرم‌دره بود که باید دستگاه‌های متوالی در رفع آن اقدام کنند.

معاون فرماندار شهرستان خرم‌دره، با اشاره به انتخابات ۲۴ خرداد سال جاری خاطرنشان کرد: مردم شهرستان خرم‌دره همچون انتخابات گذشته این بار نیز با حضور گسترده و حداکثری در پای صندوق‌های رای، حماسه بزرگ سیاسی را خلق خواهند کرد‌.

بنیادی افزود: سربلندی‌ ایران به برکت حکومت ولایی است و امروز ایران حرف اول را در منطقه می‌زند.

وی ، با اشاره به حضو حماسی مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم ایران اسلامی بار دیگر با حضور پرشور خود در این انتخابات مشت محکمی بر دهان دشمنان این نظام خواهند زد.

معاون فرماندار ابهر، با اشاره به نامگذاری سال‌ جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تاکید کرد: همه آحاد مردم باید در مسیر تحقق این شعارها گام بردارند.

بنیادی، به توطئه‌های دشمنان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: دشمنان نظام از هر فرصتی برای ضربه زدن به این نظام بهره گرفته و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

وی افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از سال‌ها تهاجم فرهنگی و ایجاد جنگ و مسائل دیگر می‌خواهند با محاصره اقتصادی و ایجاد تحریم جلوی پیشرفت این کشور را بگیرند که تدابیر مقام معظم رهبری در ایجاد انگیزه برای مقابله با این تهاجم دشمنان حائز اهمیت است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده − هفت =