گلمحمدی: وضعیت آب شرب در روستاهای ابهر مشکل حاد شده است

http://AbharOnline.org/wp-content/uploads/2013/05/IMG10571709.jpg

به گزارش خبرنگار ابهر آنلاین، امرالله گلمحمدی در جلسه بررسی مشکلات روستاهای بخش مرکزی ابهر با اشاره به مشکلات موجود در روستای داشبلاغ افزود: این روستا دارای ۸۱ خانوار و ۳۱۷ نفر جمعیت است.

وی با بیان اینکه اقدام‌های صورت گرفته در این روستا تاکنون چشمگیر نبوده است اظهار داشت: نماینده رئیس‌جمهور برای بررسی مشکل آب شرب در این روستا حضور پیدا کرده است.

بخشدار مرکزی ابهر افزود: مقرر شده است که آبرسانی به این روستا و چند روستای دیگر در قالب احداث یک مجتمع صورت گیرد.

گلمحمدی در ادامه با اشاره به نبود گاز طبیعی در روستای داشبلاغ تاکید کرد: این روستا فاصله چندانی با امامزاده یعقوب(ع) ندارد و از مسئولان امر خواهانیم که برای گازرسانی به این روستا تلاش مضاعفی را لحاظ کنند.

وی با بیان اینکه مسئله آب شرب مهمترین مسئله موجود در روستای داشبلاغ است، گفت: این مشکل در فصل‌های تابستان و پائیز به صورت حاد تبدیل شده و مردم برای بردن آب در صف می‌ایستند.

بخشدار مرکزی ابهر در ادامه با بیان اینکه مردم روستای داشبلاغ خواهان اجرای طرح هادی در این روستا هستند، عنوان داشت: امیدواریم که با تلاش مسئولان امر در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات موجود در این روستا خواهیم بود.

گلمحمدی با بیان اینکه یکی از توفیق‌های نظام جمهوری اسلامی حضور مسئولان در بین مردم و احصاء مشکلات است، گفت: از روستائیان خواهانیم که مسئولان را در رفع مشکلات روستاها یاری کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
1 نظر
  1. علی می گوید

    البته اب فاضلاب روستایی یا همان ابفاریکی ازناکارامدترین نهادهای خدمات رسان است شنیده شد نزدیک۱ سال است همین شبه سازمان ناکارامد برای یکی ازروستاهای بخش سلطانیه درحال حفاری چاه اب شرب هست ولی هنوز موفق نشده چاهی که یک کشاورزساده ظرف ۲۰روزحفروتجهیزوبهره برداری میکنه دریک سال به انجام برسونه.
      کشاورزی که نه چنددهتا کارشناس دراختیارداره نه انواع ماشین های کاپراوپکاپو پژو غیره دراختیار داره نه کت شلوار۲میلیونی داره نه ادکلن ۴۰۰هزارتومانی استفاده میکنه نه برای فشن کردن ریشش درهرسالن پیرایش ۵۰هزار هزینه میکنه این کشاورز میتونه ولی اون مدیر نمیتونه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج + 9 =