آدرس داهوا ایران

هولدینگ فراگستر، در سال نود و چهار با هدف ارائه خدمات کامل تر در حوزه حفاظت الکترونیک با چهار شرکت فراگستر الکترونیک، شرکت فراگستر هوشمند، شرکت فراگستر اسپان توان و شرکتمهندسی مشاور آدورا فعالیت خود را به شکل جدید آغاز نمود. فراگستر نمایندگی اصلی شرکت داهوا در ایران است.

– شرکت فراگستر الکترونیک:

این هولدینگ با محوریت شرکت فراگستر پرشیا الکترونیک که در سال ۱۳۸۲ تاسیس شده بود ادامه فعالیت داد. فراگستر الکترونیک با هدف تامین تجهیزات، طراحی، مشاوره و اجرای سامانه های حفاظت الکترونیک وارد اقتصاد کشور گردید و با بهره گیری از گروه های تخصصی در شاخه های متنوع خدمات پس از فروش را به مشتریان ارائه می دهد . شرکت فراگستر پرشیا الکترونیک نماینده انحصاری شرکت های ۷ TECHو MAXRON کره جنوبی، Albatron تایوان، Optina مالزی، SENTRY 360 آمریکا، SURVEON تایوان و NETAVIS اتریش در ایران می باشد.  نگاه فراگستر به سوی آینده است و برای رسیدن به هدف اصلی که همان رضایت مشتری می باشد همگام با گسترش روز افزون فن آوری و ارائه جدیدترین سامانه های حفاظتی در کنار تیم و کادر مجرب و حرفه ای شبانه روز تلاش خواهد کرد. همچنین داهوا  یکی از شرکت های دوربین مداربسته ای است که فراگستر نماینده آن است. داهوا تکنولوژی به عنوان تامین کننده سیستمهای نظارت تصویری پیشرفته فعالیت خود را در سال ۲۰۰۱ میلادی اغاز نمود .

– شرکت فراگستر هوشمند:

در ابتدای سال نود و پنج شرکت فراگستر هوشمند دانا با هدف پوشش دادن به نیازهای مدرن بازار در شاخه های مرتبط با مهندسی کنترل در صنعت حفاظت تاسیس گردید.

شاخه های فعالیت شرکت فراگستر هوشمند:

  • کنترل دسترسی ( اکسس کنترل)
  • خانه هوشمند (اسمارت هوم)
  • قفل هوشمند
  • آیفون تصویری ( اینترکام)
  • حفاظت پیرامونی (آلارم – دزدگیر)

– شرکت فتکو:

شرکت فتکو در سال ۱۳۹۰ تحت گروه هلدینگ شرکتهای فراگستر با نام ثبتی فراگستر اسپان توان(سهامی خاص) در جهت تکمیل زنجیره تولید صنایع داخلی و قطع وابستگی و استقلال اقتصادی قرار گرفته و روز به روز به وسعت و دامنه فعالیت آن افرزوده می گردد.

تامین کابل و تجهیزات پسیو مورد استفاده در صنعت حفاظت الکترونیک از اصلی ترین ماموریت های شرکت فتکو می باشد.

– شرکت مهندسی مشاور آدورا:

شرکت مهندسی مشاور آدورا با نام ثبتی سامان اندیشان آدورا از سال هشتاد و هشت افتخار دارد بعنوان مشاور و ناظر پروژه های حفاظت الکترونیک در سطح پروژه های بزرگ کشور انجام وظیفه نماید. در اختیار داشتن منابع علمی/تجربی و سابقه کار مفید حدود دو دهه در بخش های مختلف حفاظت الکترونیک و یاری گرفتن از بهترین تخصص ها توانایی ماست.

مدیر عامل شرکت مهندسی مشاور آدورا از سال نود و دو بعنوان ریاست کمیسیون مشاوران اتحادیه سراسری شرکت های حفاظت الکترونیک و شبکه های ایمنی انجام وظیفه می نماید.

Dahua Technology

مدیران هولدینگ فراگستر به دنبال بهترین ها هستند و بهترین ها را شایسته مشتریان خود می دانند.

دوربین های مداربسته داهوا گذشته از داشتن گواهینامه ISO9001  سیستم های مدیریت کیفیت، و برخی از گواهی نامه های بین المللی مانند UL، CE، FCC را نیز دارا می باشد. دوربین های داهوا با اعتبار بالادر اروپا، امریکا، ژاپن و همچنین تایوان به فروش می رسد .

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 5 =