نظری: پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه ساختمان امور مالیاتی ابهر


ابهرآنلاین: رئیس اداره راه و شهرسازی ابهر گفت: پروژه ساختمان امور مالیاتی ابهر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هادی نظری در جلسه کمیته برنامه‌ریزی این شهرستان، با اشاره به پروژه احداث ساختمان امور مالیاتی ابهر افزود: اعتبار مصوب این پروژه معادل ۲۶۰ میلیون تومان است.

وی، با بیان اینکه پروژه ساختمان امور مالیاتی ابهر دارای پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی است، گفت: مبلغ ۲۶۰ میلیون تومان به این پروژه تخصیص پیدا کرده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی ابهر تاکید کرد: مراحل احداث پروژه ساختمان امور مالیاتی در حال پیگیری است و کارهای داخلی و نازک کاری این پروژه باقی مانده است.

در ادامه این جلسه ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر ،با اشاره به اعتبار ۷۵ میلیون تومانی برای ترمیم و تعمیر بقاع متبرکه این شهرستان تصریح کرد: تاکنون ۱۵ میلیون تومان برای این امر تخصیص پیدا کرده است.

حجت‌الاسلام الله‌وردی افزود: برای بهسازی مساجد شهرستان نیز مبلغ ۷۰ میلیون تومان مصوب شده بود که تاکنون ۱۴ میلیون تومان تخصیص پیدا کرده است.

وی، با اشاره به پروژه بهسازی اداره اوقاف و امو خیریه شهرستان ابهر اضافه کرد: برای این پروژه ۳۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعتبار مصوب شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ابهر افزود: تاکنون به این پروژه مبلغ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان تخصیص پیدا کرده است.

شاین ذکر است ،در این جلسه اعلام شد که برای تعمیرهای اساسی کتابخانه‌های عمومی شهرستان ابهر مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان مصوب شده است که تاکنون ۸۳ میلیون تومان برای این امر تخصیص پیدا کرده است.

همچنین اعلام شد برای دانشکده فنی مهندسی ابهر از مبلغ ۱۹۰ میلیون تومان مصوب، مبلغ ۳۸ میلیون تومان تخصیص یافته است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت + دوازده =