طرح سرشماری عمومی کشاورزی در ابهر آغاز شد

ابهرآنلاین: فرماندار ابهر گفت: سرشماری عمومی کشاورزی در ابهر از روز شنبه پنجم مهرماه آغاز شد.

ولی‌الله ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ابهر در  با اشاره به آغاز طرح سرشماری عمومی کشاورزی اظهار کرد: این طرح از صبح امروز در شهرستان ابهر آغاز شده است و به مدت ۴۰ روز ادامه دارد.

سرشماری عمومی کشاورزی

وی به تعداد آمارگیران طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: در شهرستان ابهر ۲۰ نفر برای انجام این سرشماری مامور شده‌اند.

فرماندار ابهر با بیان اینکه همه مقدمات لازم برای آغاز این طرح فراهم شده است، تصریح کرد: این طرح در حوزه‌های شهری ابهر، صائین قلعه و هیدج و حوزه روستایی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به تعامل انجام شده بین روستاییان و ماموران سرشماری گفت: برای ایجاد تعامل بین روستاییان و آمارگیران جلسات متعددی با دهیاران و روسای شوراهای روستایی داشته‌ایم و به نظر می‌رسد مشکلی از این بابت نداشته باشیم.

ایمانی نقش دهیاران و شوراهای روستایی را در اجرای موفق این طرح پر رنگ عنوان و خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک دهیاران و شوراها این طرح به صورت موفق در شهرستان ابهر اجرا شود.

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در اختیار آمارگیران قرار داده شده است، ابراز کرد: آمارگیران طرح سرشماری عمومی کشاورزی در شهرستان ابهر با امکانات کافی به سراغ اجرای این طرح رفته‌اند.

فرماندار ابهر در پایان از مردم خواست آمارگیران طرح سرشماری عمومی کشاورزی را یاری کنند تا این طرح به صورت موفق در این شهرستان اجرا شود.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده − 10 =