سایت دانش آموزی «همگام» ابهر به عنوان سایت مجازی برتر کشور انتخاب شد

ابهرآنلاین: مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر گفت: سایت دانش‌آموزی «همگام» ابهر به عنوان سایت مجازی برتر کشور برگزیده شد.

موسی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: سایت مجازی «همگام» در بین سایت‌های مدارس سراسر کشور موفق به کسب رتبه نخست کشوری شد.

پورتال اداری دانش آموزی

وی با اشاره به اینکه این سایت توسط چند مدرسه اداره می‌شود، تصریح کرد: مدرسه حکیم هیدجی، فاطمه‌الزهرا، معلم و عصمت در این زمینه فعالیت داشتند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر با اشاره به اینکه این سایت به صورت روزانه به روز رسانی می‌شود، تاکید کرد: این سایت پس از کسب امتیازهای لازم در رقابت‌ها موفق به کسب رتبه برتر شد.

این مسئول با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی مدارس، تاکید کرد: این میزان هوشمندسازی با نیاز مدارس هم‌خوانی چندانی ندارد.

رضایی با بیان اینکه مدارس برای تدریس برخی از دروس خود باید مجهز به سیستم‌های لازم باشند، اظهار کرد: تجهیز مدارس به سیستم‌های هوشمند سازی نیازمند هزینه زیاد است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش با محدودیت اعتبار مواجه است، اعلام کرد: باید برای افزایش تجهیزات هوشمند سازی در مدارس از کمک‌های خیرین شهرستان‌ها بهره برد.

مدیر آموزش  و پرورش شهرستان ابهر با بیان اینکه تاکنون ۲۷۶ کلاس در شهرستان ابهر هوشمند شده است، خاطر نشان کرد: این تعداد کلاس شامل ۱۰۲ مدرسه می‌شود.

این مسئول وضعیت شهرستان ابهر را در زمینه تجهیزات هوشمند سازی مناسب ارزیابی کرد و گفت: با وجود اقدامات خوبی که در این زمینه صورت گرفته است هنوز تا ایده‌آل‌ها فاصله زیادی وجود دارد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + یازده =