بیش از ۶۰ هزار نفر در طرح بیمه سلامت در استان زنجان ثبت نام کرده اند

ابهرآنلاین: مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان با اشاره به ثبت نام بیش از ۶۰ هزار متقاضی دریافت دفترچه بیمه سلامت همگانی در استان زنجان گفت: از آغاز ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی تاکنون ۴۲ هزار و ۷۲۲ جلد دفترچه به بیمه‌شدگان تحویل داده شده است.

بیمه سلامت

مجید صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در زنجان اظهار کرد: از آغاز ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی تاکنون ۶۰ هزار و ۶۰۳ نفر زنجانی در این طرح ملی ثبت نام کردند.

وی عنوان کرد: تاکنون ۴۲ هزار و ۷۲۲ جلد دفترچه به بیمه‌شدگان تحویل داده شده است.مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی برای دریافت دفترچه بیمه سلامت از طریق ارسال پیامک انجام می‌شود و این متقاضیان می‌توانند با همراه داشتن اصل کارت ملی، شناسنامه و یک قطعه عکس برای دریافت دفترچه به مراکز پیشخوان اعلام شده مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: در حال حاضر ۴ هزار و ۵۶۰ مرکز طرف قرار داد با سازمان بیمه سلامت و تمامی بیمارستان‌های شهر زنجان آماده ارائه خدمات به بیمه‌شدگان طرح بیمه سلامت همگانی هستند.صادقی بیان کرد: چنانچه افراد تحت پوشش بیمه سلامت همگانی نیاز به خدمات سرپایی داشته باشند فقط ۳۰ درصد هزینه را خودشان می‌پردازند و در صورتی که این افراد نیاز به خدمات بستری داشته باشند فقط ۱۰ درصد هزینه‌ را پرداخت می‌کنند.

وی با اشاره به تعداد دفترچه‌های صادر شده دراستان، گفت: از آغاز ثبت نام در طرح بیمه سلامت همگانی تاکنون‌، ۴ هزار و ۵۹۸ جلد دفترچه در شهرستان خرمدره، ۳ هزار و ۱۲۲ جلد دفترچه در خدابنده و ۶ هزار و ۴۰۳ جلد دفترچه در شهرستان ابهر به بیمه‌شدگان تحویل داده شده است.

مدیرکل بیمه سلامت استان زنجان افزود: افرادی که در این طرح ثبت نام کردند و تا‌کنون پیامکی مبنی بر تایید مشخصات و صدور دفترچه برایشان ارسال نشده است، می‌توانند با وارد کردن کد ملی و شماره تماس در این سامانه درخواست خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام /

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + هجده =