رفع مشکلات واحدهای صنعتی ابهر نیازمند نشست‌های تخصصی است

ابهرآنلاین– فرماندار شهرستان ابهر: باید مشکلات واحدهای صنعتی شهرستان را احصا کرده و با نشست‌های تخصصی این مشکلات را رفع کنیم.http://AbharOnline.org/wp-content/uploads/2013/06/IMG16155989.jpg

به گزارش خبرنگار ابهرآنلاین، نورالدین رفیعی ظهر دوشنبه در جلسه بررسی مشکلات واحدهای صنعتی با اشاره به مشکلات موجود در واحدهای صنعتی افزود: امیدوار هستیم که با تهیه یک نقشه راه مدون و کارشناسی شده از این مقطع زمانی و مشکلات پیش رو بگذریم.

وی به تلاش مسئولان شرکت‌های صنعتی در روند توسعه کشور اشاره کردوگفت: جایگاه رفیع تولید را نمی‌توان در هیچ جا نادیده گرفت و خدا را شاکر هستیم که در چهارمین دهه پر افتخار انقلاب اسلامی شاهد رشد در تمام عرصه‌ها هستیم.

فرماندار شهرستان ابهر ، خطاب به مسئولان شرکت‌ها صنعتی حاضردر جلسه افزود: کمترین نتیجه این جلسه برای شما این است که بدانید ما مسئولان همراه شما هستیم و دغدغه ما نیز سر پا ماندن صنایع است.

رفیعی با بیان اینکه در این زمینه تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم، اظهار داشت: باید در یک بازه زمانی مشخص مشکلات تمام واحدهای صنعتی شهرستان را احصا کرده و گام به گام با نشست‌های تخصصی درصدد حل آن‌ها تلاش کنیم.

وی به پیگیری مسئولان برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی اشاره و اضافه کرد: مردم ایران اسلامی به نیت‌های خیر و گام‌های صنعتی صنعت‌گران نیاز دارند.

فرماندار شهرستان ابهر، با بیان اینکه پاسخگویی سرلوحه کار ماست، یادآورشد: چرا که نظام‌، نظام پاسخگویی و دولت‌، دولت پاسخگویی است.

وی با تاکید بر لزوم احصای مشکلات موجود در واحدهای صنعتی شهرستان گفت: مسئولان واحدهای صنعتی باید هر چه زودتر موارد لازم را به فرمانداری اعلام کنند تا پیگیری‌های لازم برای رفع مشکلات صورت بگیرد.

وی تصریح کرد: مسئولان در کنار صنعتگران بوده و با تمام تلاش برای رفع مشکلات موجود تلاش و همت خواهند داشت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =