انجام ۹ هزار فقره بازرسی از واحدهای صنفی استان زنجان

ابهرآنلاین: معاون مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: طی دی ماه سال جاری از حدود ۹ هزار واحد صنفی عمده و خرده فروش در استان زنجان بازرسی شده است، تعداد واحدهای صنفی بازرسی شده در ابهر یک هزار و ۶۵۰ فقره است.

مشهود شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در مجموع طی دی ماه سال جاری ۵ هزار و ۵۷۵ فقره بازرسی از واحدهای صنفی مختلف شهرستان زنجان صورت گرفته است.مجمع امور صنفی

وی با اشاره به اینکه مجموع بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی عمده و خرده فروش شهرستان ابهر طی دی ماه سال جاری یک هزار و ۶۵۰ فقره اعلام شده است، تصریح کرد: طی این ماه از ۴۱۷ فقره واحد صنفی مختلف توسط بازرسان واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان در شهرستان ایجرود بازرسی شده است.

معاون واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه ۴۵۷ فقره واحد صنفی مختلف عمده یا خرده فروش در شهرستان خدابنده طی دی ماه سال جاری مورد بازرسی قرار گرفته است، اضافه کرد: ۶۴۵ فقره از واحدهای صنفی شهرستان خرم‌دره نیز توسط مجمع امور صنفی استان زنجان بازرسی شده است.

شریفی با اشاره به اینکه در مجموع طی دی ماه سال جاری ۱۴۵ فقره بازرسی از واحدهای صنفی عمده و خرده فروش در سطح شهرستان ماهنشان صورت گرفته است، ادامه داد: مجموع گزارش‌های دریافتی توسط مجمع امور صنفی استان طی این ماه نیز بیش از ۲۰۰ فقره بوده است.

این مسئول با بیان اینکه ۷۰ فقره از شکایات و گزارشات دریافتی از طریق مردم متعلق به شهرستان زنجان است، بیان داشت: سایر شکایات و گزارشات مردمی نیز به شهرستان‌های ماهنشان، ابهر، خرم‌دره، خدابنده و ایجرود اختصاص دارد.

وی با اشاره به اینکه مجموع پرونده‌های تخلف تشکیل شده طی دی ماه سال جاری ۲۸۸ فقره بوده است، اظهار داشت: ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده نیز بیش از ۵۷۰ میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه تعداد پرونده‌های تخلف متشکله بیش از ۵۰۰ هزار ریال و کمتر از ۱۰ میلیون ریال در استان زنجان بیش از ۷۰ فقره اعلام شده است، اضافه کرد: شش فقره پرونده نیز با ارزش بیش از ۱۰ میلیون ریال در استان طی این مدت تشکیل شده است.

شریفی یادآور شد: تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده با ارزش ۵۰۰ هزار ریال و کمتر از آن طی دی ماه سال جاری توسط مجمع امور صنفی استان زنجان بیش از ۲۱۰ مورد اعلام شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک + سیزده =