۲۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در ۱۰ ماهه امسال در استان زنجان صورت گرفته است

ابهرآنلاین: در ده ماهه امسال ۲۲ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری صنعتی در استان زنجان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۴۱ واحد صنعتی در استان راه اندازی شده  است.

معصومی افزود: در این مدت برای۶۶۷ نفر در استان زمینه اشتغالزایی در واحدهای صنعتی فراهم شده است.سرمایه گذاری2

وی با اشاره به وجود  ۱۱۶۱ واحد صنعتی در استان زنجان ادامه داد: تاکنون بالغ بر۲۲ هزار و ۲۶۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری در سطح استان صورت گرفته است و زمینه اشتغالزایی برای ۳۳ هزار و ۲۹۹ نفر را فراهم نموده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تصریح کرد :۷۴۳ واحد صنعتی در شهرستان زنجان ،۲۲۹ واحد در شهرستان ابهر و مابقی در سایر شهرستان های استان مستقر می باشد.

معصومی در ادامه از صدور ۵۷۰ مورد جواز تاسیس در ۱۰ ماهه سال در استان زنجان خبر داد و عنوان کرد: با راه اندازی این واحدها پیش بینی می گردد بالغ بر۳ هزار و ۸۱۸ میلیارد ریال سرمایه گذاری در استان صورت پذیرد.

وی یادآور شد:‌ با راه اندازی این واحدها زمینه اشتغالزایی برای۱۷ هزار و ۳۰۵ نفر در استان فراهم خواهد شد.

این مقام مسئول از صدور۳۴ طرح توسعه در این مدت در استان خبر داد و افزود: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر۱۰ هزار و ۱۳۰ میلیارد ریال می باشد.

معصومی اضافه کرد: تاکنون ۱۸۹۰ جواز تاسیس در استان صادر شده است که با راه اندازی آنها زمینه اشتغال برای۶۲ هزار و ۸۵۰  نفر فراهم می گردد.

وی میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها را بالغ بر ۱۱ هزار و ۳۹۹ میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

12 + 19 =