دوره آموزشی اصول کاهش حوادث در ابهر برگزار شد

ابهرآنلاین: دوره آموزشی اصول کاهش حوادث و سوانح سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی با حضور مدیران مدارس و موسسات آموزشی ابهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از دفتر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان، طیب نیکخواه، مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ابهر گفت: این دوره آموزشی همسو با  گروه مدیریت مصرف و ایمنی این شرکت ویژه کارکنان آموزش و پرورش استان را برگزار شد.گرمایش و سرمایشوی با بیان اینکه در این دوره بیش از ۳۰۰ نفر از مدیران مدارس و موسسات آموزشی شهرستان ابهر شرکت داشتند، افزود: یکی از رسالت‌های اصلی شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در کنار ارائه برق مطمئن و پایدار به مشترکین، جلوگیری از حوادث و سوانح عمومی و ارتقای فرهنگ ایمنی و بهداشت کار در محیط‌های کاری است که این امر سبب صیانت از نیروی انسانی و منابع مادی کشور می‌شود.

مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ابهر به استقبال خوب مدیران ستادی آموزش وپرورش و مدیران هنرستان ها، دبیرستان‌ها، مجتمع‌های آموزشی و مسئولان خدمات فنی- آموزشی شهرستان ابهر اشاره کرد و افزود: اهمیت انرژی الکتریکی برق در زندگی امروزه بر هیچ کسی پوشیده نیست و لزوم مدیریت بهینه مصرف انرژی برق و رعایت نکات ایمنی و حرائم استاندارد شبکه‌های توزیع نیروی برق به ویژه در زمان ساخت وساز و جلوگیری از بروز خسارات جانی و مالی مهم و ضروری است.

وی بیان کرد: یکی از مواردی که در بروز حوادث غیرمترقبه  در اماکن عمومی مشاهده می‌شود استفاده از انشعاب‌های غیرمجاز برق و دستکاری‌های غیرمسئولانه لوازم اندازه‌گیری برق است.

در پایان این دوره آموزشی مدیر توزیع نیروی برق شهرستان ابهر به پرسش‌های مطروحه از سوی حاضرین پاسخ داد.

دوره‌های آموزشی مشابه در سایر شهرستان‌های استان برگزار شده و یکی از ویژگی‌های این دوره‌ها بهره‌مندی از وسایل کمک آموزشی از جمله وسایل ایمنی و نمایش کلیپ‌ها وفیلم‌های واقعی آموزشی با موضوع رعایت نکات ایمنی بوده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =