رییس جدید دادگستری ابهر معرفی شد

ابهرآنلاین: با حضور برخی از مسئولان استان و شهرستان ابهر محمد تقی فتحی به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان ابهر منصوب شد.
 به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس کل دادگستری استان زنجان، در مراسم تودیع و معارفه رییس دادگستری ابهر که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد گفت: خدمت به مردم باید همراه با حفظ حرمت و کرامت افراد باشد. وی وافزود: در صورتی که نتوانیم خواسته مراجعین را به نحو مطلوب یا به خاطر منع قانونی در مجموعه انجام دهیم با تکریم و حرمت آن‌ها بتوانیم رضایت آن‌ها را جلب کنیم.انتصاب

وی با بیان اینکه قضات در امر قضاوت، استقلال دارند، افزود: دستگاه قضایی در کنار این امر ارتباط و هماهنگی تنگاتنگی با سایر اجزای نظام خصوصاً ائمه جماعت دارد و دستگاه قضایی جزیره مستقل در جامعه نیست.

جعفر گلمحمدی در این مراسم از خدمات “مهدی خسروی” رییس دادگستری سابق شهرستان ابهر قدردانی و در معرفی رییس جدید دادگستری شهرستان ابهر، گفت: “محمدتقی فتحی” از همکاران مومن با اخلاق و نجیب است که امیدواریم حضور وی در شهرستان مایه خیر و برکت برای مردم ابهر باشد.

در ادامه این مراسم، رئیس جدید دادگستری شهرستان ابهر نیز گفت: ارتقای جایگاه دستگاه قضایی و برآورده ساختن انتظارات به‌حق مردم که همان اجرای عدالت است، از اولویت‌های دستگاه قضا در ابهر خواهد بود.

محمدتقی فتحی با بیان اینکه معتقدم در عین اینکه دستگاه قضایی استقلال دارد، ولی تلاش ما بر این خواهد بود که تعامل و همکاری بیشتر با سایر دستگاه‌ها و نهادها داشته باشیم گفت: پیشگیری از وقوع جرم، ازدواج آگاهانه جوانان و بالا بردن آگاهی حقوقی مردم، از موضوعاتی است که می‌تواند کمک کار دستگاه قضایی باشد.

انتهای پیام/

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 − چهارده =