شهردار ابهر: از تجارب چندین شهر برای توسعه ابهر استفاده خواهد شد

ابهرآنلاین: شهردار ابهر گفت: برای توسعه بیشتر شهر ابهر، تجارب چندین شهر را به کار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، عبدالعلی قاسم‌پور در جمع مسئولان با اشاره به تاریخچه شهر ابهر خاطرنشان کرد: ابهر لایق بهتر از اینها است و کار زیاد و تلاش مضاعفی می‌طلبد.

وی با بیان اینکه متاسفانه میادین شهر بی‌روح است و فقط شامل یک المان است، گفت: باید با فضای سبز مناسب به شهر و میادین روح و انرژی مثبت را تزریق کنیم.شاهزاده کبیر

شهردار ابهر با اشاره به پروژه‌های عمرانی در دست اقدام شهرداری ابهر اضافه کرد: خیابان‌های ۲۰ متری حسین‌آباد و کوچه شهید مهری در منطقه حسین‌آباد در اولویت آسفالت‌ریزی قرار دارد و به زودی آسفالت‌ریزی اساسی می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های زیادی برای شهر ابهر در دست مطالعه داریم و تجارب چندین شهر را در ابهر پیاده می‌کنیم.

قاسم‌پور افزود: شهرستان ابهر به لحاظ سابقه ۸۵ ساله شهرداری خود، پیوسته در تلاش بوده که مدیریت خوبی برای عمران، آبادانی و زیبا‌سازی شهرستان انجام دهد.

وی با بیان اینکه به صورت کارشناسی برنامه‌ای تنظیم کرده‌ایم که مردم از ما راضی خواهند بود، گفت: در بحث فضاهای شهر و پارک‌ها و همچنین در ساماندهی آب‌نماها و المان‌های شهری برنامه‌های ویژه‌ای در نظر گرفته‌ایم.

شهردار ابهر با بیان اینکه شهرستان ابهر از برند بالایی برخوردار است، اظهار داشت: تقدیم ۴۵۰ شهید، یک‌هزار و ۲۰۰ جانباز و ۱۲۰ آزاده نشان از ولایتمداری مردم این خطه به امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه با بیان اینکه اساس کار من بر محور کار خواهد بود، گفت: تمام تلاش خود را برای اتمام کارهای ناتمام و به ویژه بخش سرمایه‌گذاری به کار خواهم برد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

17 − 5 =