هادی عسگری، عکاس ابهری مقام سوم جشنواره هنر چین را کسب کرد

ابهرآنلاین:  رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر از کسب مقام سوم عکاس ابهری در جشنواره هنر عکاسی چین خبر داد.

مجید مرادی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زنجان، اظهار کرد: هادی عسگری عکاس ابهری با عکسی با عنوان خاطرات، موفق به کسب مقام سوم و مدال برنز جشنواره هنر عکاسی چین شد.

وی خاطر نشان کرد: این جشنواره در بخش اصلی با موضوع بانوان برگزار شد.دوربین

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه این جشنواره در بخش فرعی با موضوع مستند، هنری و تبلیغاتی برگذار شده است، افزود: هنرمند ابهری نیز در این جشنواره شرکت کرد.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم برای حضور این هنرمند در چین انجام شده است، افزود: این هنرمند پیش از این جوایز بین المللی دیگری نیز دریافت کرده است.

مرادی حضور عکاس ابهری را در چنین جشنواره ای سبب خوشحالی هنرمندان این خطه دانست و گفت: ابهر هنرمندان زیادی در این رشته تحویل جامعه داده است.

وی آموزش عکاسی را از برنامه های این اداره عنوان کرد و گفت: در سال برنامه های آموزشی در رشته های مختلف برای علاقه مندان برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با بیان اینکه مراسم پایانی و اهدای جوایز این جشنواره ۱۹ آبان ماه امسال برگزار می شود، افزود: این هنرمند در این جشنواره حضور می یابد.

وی گفت: این هنرمند ابهری در شهریور ماه امسال نیز موفق به کسب مقام سوم جشنواره فیلم آریانو ایتالیا در بخش عکس شده بود.

مرادی با اشاره به فعالیت های انجمن های این اداره در شهرستان ابهر تصریح کرد: هر یک از انجمن ها به تناسب ظرفیت های خود اقدام به برگزاری برنامه های مختلف کرده است.

وی از حضور قوی هنرمندان تئاتر این شهرستان در جشنواره های مختلف خبر داد و گفت: تاکنون موفقیت های مطلوبی در شهرستان کسب شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

10 + نه =