در سال گذشته ۹۶۷ مورد گزارش مردمی از وضعیت بازار رسیدگی شد

ابهرآنلاین: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر گفت: در سال گذشته تعداد ۹۶۷ مورد گزارش‌های مردمی رسیدگی شده است.میکروفن

ابوطالب افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر با اشاره به بازرسی و رسیدگی به عملکرد اتحادیه‌های صنفی در زمینه پروانه کسب و تراز مالی آن‌ها تصریح کرد: این امر در سال گذشته ۲۵ مورد صورت گرفت.

وی با اشاره به برگزاری پنج مورد نمایشگاه عرضه مستقیم کالای شهرستان ابهر شامل پاییزه و بهاره در سال گذشته ابراز داشت: در سال گذشته تعداد بازرسی انجام شده مجمع امور صنفی ۱۶ هزار و ۵۱۲ مورد بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ابهر افزود: تعداد پرونده‌های تشکیل شده ۶۰۴ مورد و تعداد تخلف‌های کشف شده ۸۵۹ مورد بود.

وی با بیان اینکه در سال گذشته تعداد کل گزارش‌های مردمی رسیدگی شده ۹۶۷ مورد بود، گفت: ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده یک میلیارد و ۱۲۲ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۸۶۰ ریال است.

افشاری با بیان اینکه در سال گذشته ۲۸۴ مورد پرونده در سطح شهرستان ابهر تشکیل شد، اظهار داشت: تعداد تخلف‌های کشف شده در سال گذشته به میزان ۳۸۹ مورد بود.

وی افزود: ارزش ریالی تخلف‌های کشف شده به میزان ۴ میلیارد و ۴۵۹ میلیون و ۳۹۵ هزار و ۵۲۰ ریال بود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ابهر در ادامه با بیان اینکه در سال گذشته هفت جلسه کمیسیون نظارت تشکیل شد، ابراز داشت: تعداد جلسه‌های انجمن نظارت بر انتخابات نیز در سال گذشته ۱۷ مورد بود.

وی افزود: در سال گذشته چهار مورد جلسه تطبیق شرایط به منظور تعیین صلاحیت داوطلبان برگزار شد.

افشاری از برگزاری ۱۲ مورد انتخابات اتحادیه‌های صنفی خبر داد و گفت: این انتخابات برای اتحادیه‌های لوازم یدکی و لاستیک‌فروشان، درب و پنجره، درودگران و شیشه بران، نانوایان، قصابان و مرغ و تخم مرغ‌فروشان برگزار شد.

وی افزود: همچنین در سال گذشته انتخابات اتحادیه‌های صنفی خیاطان زنانه و مردانه، آرایشگران زنانه، مکانیسین‌های اتومبیل، الکتریکی‌فروشان و تعمیرکاران لوازم خانگی نیز برگزار شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 12 =