۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون‌ریال وام در طرحهای خود اشتغالی کمیته امداد پرداخت شده است

ابهرآنلاین: رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر گفت: در پنج ماهه نخست امسال برای اجرای طرح‌های خوداشتغالی مبلغ ۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون‌ریال هزینه شده است.

محسن داودی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ابهر، با اشاره به اجرای طرح‌های خوداشتغالی در شهرستان ابهر طی پنج ماهه نخست امسال اظهار داشت: برای اجرای این طرح‌ها مبلغ ۸ میلیارد و ۱۵۱ میلیون ریال از محل منابع بانکی هزینه شده است.کیمته امداد1

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد این شهرستان در حمایت از مددجویان خاطرنشان کرد: در پنج ماهه نخست سال جاری تعداد ۶۴ خانوار مددجو از انشعابات رایگان آب و برق و گاز منازل مسکونی بهره‌مند شدند.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد در دهه‌ی چهارم خدمت‌رسانی این نهاد، توانمندسازی و خودکفایی مددجویان با اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی است، اظهار داشت: در این دهه کمیته امداد اقدامات بسیاری در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی انجام داده است.

وی افزود: طرح‌های اشتغال‌زایی کمیته امداد بر اساس توانایی‌های مددجویان و استعدادهای ایشان اجرایی می‌شود.

داودی با بیان اینکه کمیته امداد علاوه بر ثبت نام از حامیان در طول سال در مناسبت‌های مذهبی از جمله مراسم اعتکاف نیز نسبت به جذب حامی اقدام می‌کند، گفت: در مراسم اعتکاف سال جاری ۵۷ حامی در ابهر جذب شد.

وی در ادامه افزود: کمیته امداد ابهر در راستای رفع مشکلات معیشتی مددجویان این نهاد خدمات مختلفی را در طول سال ارائه می‌دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان ابهر با بیان اینکه پرداخت وام کارگشایی یکی از اقدامات کمیته امداد شهرستان ابهر است، عنوان داشت: این وا‌م‌ها با اهداف رفع مشکلات تحصیلی، معیشتی و فرهنگی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اجرای طرح محسنین برای کمک به خانواده‌های نیازمند اضافه کرد: حامیان در این طرح می‌توانند به منظور حل گوشه‌ای از مشکلات این خانواده‌ها اقدام به قبول کفالت یک یا چند فرزند کنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سیزده + سیزده =