شهرهای ابهر و خرم‌دره کمبود مخزن آب دارند

ابهرآنلاین: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، کمبود مخزن آب را از مشکلات عمده دو شهر ابهر و خرم‌دره عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، مسلم‌ پور‌نصرت ظهر امروز در بازدید از روند پروژه‌ آبرسانی سد کینه‌ورس با بیان اینکه این پروژه‌ از پروژه‌های مهر ماندگار محسوب می‌شود، اظهار داشت: این پروژه آبرسانی از محل سد کینه‌ورس به شهرهای خرم‌دره و ابهر از جمله پروژه‌های مهر ماندگار حوزه آب و فاضلاب استان است که به دلیل افت سطح آب‌های زیرزمینی و جبران کمبود آب مورد نیاز شبکه در حال احداث است.13920511000028_PhotoA

وی از جمله مشکلات پروژه را کمبود اعتبارات تخصیصی عنوان کرد و گفت: پروژه در مجموع ۴۵۴ میلیارد ریال در ابتدا برآورد اعتبار داشته که تاکنون ۱۵ میلیارد تومان آن اختصاص و هزینه شده است و در حال حاضر ۱۴ میلیارد تومان برای تسریع در ادامه عملیات اجرایی نیاز است.

مدیر عامل شرکت آبفای استان زنجان در ادامه کمبود مخزن آب را از مشکلات عمده دو شهر ابهر و خرم‌دره عنوان و تصریح کرد: یکی از مشکلاتی که در این دو شهر وجود دارد کمبود مخزن ذخیره است که در پیک مصرف‌، مخازن موجود توانایی پشتیبانی از شبکه را ندارد و مردم در بعضی اوقات کمبود فشار و کمبود آب را احساس می‌کنند.

فرماندار شهرستان خرم‌دره در این بازدید با اشاره به ظرفیت‌های این شهرستان در بخش گردشگری ابراز داشت: آب و هوای این شهرستان مهمترین بحث در تقویت گردشگری استان است‌.

این مقام مسئول اضافه کرد: در حال حاضر سه سد در سه ضلع خرم‌دره شامل سد کینه‌ورس، سد شویر و سد خلیفه‌لو می‌تواند برای گردشگران جالب باشد.

رحیم نوری‌پور با تاکید بر لزوم حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: باید این حماسه‌ها را گرامی داشته و‌ به عنوان یک فرهنگ به نسل جوان معرفی شده و ماندگار شود.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد:‌ حماسه‌های دوران دفاع مقدس جز با اراده خداوند و رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس میسر نمی‌شد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به توطئه‌های دشمنان در راستای زدودن اعتقادهای پاک نوجوانان و جوانان ایرانی خاطرنشان کرد: معلمان باید دانش‌آموزان را نسبت به این توطئه‌ها آشنا کرده و ایشان را در مسیر دفع توطئه‌ها یار و یاور باشند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =