“آرین ابهر” به عنوان غرفه ویژه چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته معرفی شد

ابهرآنلاین: در چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته در قم، از پنج نفر از پیشکسوتان در عرصه صنعت برق تجلیل شد، چهار غرفه به عنوان غرفه  برتر شناخته شد و “آرین ابهر” به عنوان غرفه ویژه معرفی شد.13920526000014_PhotoA

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، چهارمین نمایشگاه صنعت برق، تجهیزات و صنایع وابسته قم به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برگزار شد.

در این نمایشگاه حدود ۴۰ غرفه محصولات خود را در زمینه صنعت برق و صنایع وابسته ارائه کردند و بازدیدکنندگان با فعالیت صنعت گران برق آشنا شدند.

نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته در مدت چهار روز فعالیت خود در ساعت‌های ۱۷تا ۲۳ شاهد استقبال تعداد فراوانی از علاقمندان به این صنعت و مدیران پروژه‌های بزرگ ساختمانی بود.

در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه این نمایشگاه همایشی با عنوان نحوه چیدمان غرفه و غرفه آرایی با حضور مسعود رضایی مشاور علمی نمایشگاه برگزار شد.

مشاور علمی چهارمین نمایشگاه صنعت برق و صنایع وابسته به تبیین داوری و گزینش غرفه‌های برتر در نمایشگاه پرداخت و اظهار کرد: غرفه‌ها باید قابلیت جذب مشتری را داشته باشد.

وی طراحی مناسب را از دیگر معیارهای گزینش یک غرفه در نمایشگاه دانست و بیان داشت: توجه به حجم کالا و حجم غرفه نیز باید در نظر گرفته شود.

در بخش دیگری از این همایش رئیس اتحادیه صنف الکتریک و صنوف وابسته ضمن تقدیر از برگزاری نمایشگاه تخصصی برق اظهار کرد: امیدواریم نمایشگاه در سال‌های آینده در مکان بهتری برگزار شد و شئون استان قم در برگزاری نمایشگاه رعایت شود.

در بخش پایانی این همایش از مهدی جوادی، ابوالفضل رمضانی، حسن معین، محمود پورحسینی و غلامرضا رمضانی با اهدای لوح تقدیر و اهدای تندیس تجلیل شده و یاد و خاطره عباس جورابچی از پیشکسوتان صنعت برق در استان قم گرامی داشته شد.

سپس چهار غرفه که نسبت به سایر غرفه‌ها بیشترین معیار برتری را داشتند تجلیل و یک غرفه به عنوان غرفه ویژه معرفی شد.

کالای برق پارسیان، کالای برق زرین به نمایندگی از شرکت کالیوز، صنایع برق روشنایی آوا گستر مهر، شرکت برق و صنعت کوثر به عنوان چهار غرفه برتر و آرین ابهر به دلیل رعایت تمام اصول غرفه آرایی به عنوان غرفه ویژه معرفی شد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پانزده − 7 =