احمد مهدوی: نقطه برجسته کابینه پیشنهادی دولت معرفی افراد توانمند در حوزه اقتصادی است

ابهرآنلاین: نماینده سابق مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: معرفی افرادی مقتدر و توانمند در حوزه اقتصادی از نقاط مهم و برجسته دولت جدید است.

احمد مهدوی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: رییس جمهور دولت تدبیر و امید با توجه به وضعیت کنونی و چالش های پیش روimagesی کشور تیم کار آمدی را در حوزه اقتصادی انتخاب کرده است.
وی گفت: دولت جدید توجه به حوزه مهم و حساس اقتصادی به ویژه بخش تولید ،کار و سرمایه داخلی و خارجی را بیش از گذشته مورد توجه قرار داده است.
مهدوی افزود: ترکیب کلی کابیینه پیشنهادی دولت همسو و مطابق با شرایط حساس کشور بوده و از تمامی شاخص های لازم برخوردار هستند.
وی اظهار کرد: هم اکنون دوران آزمون خطا در انتخاب وزیران و فرصت و مجالی برای کسب تجربه مجدد افراد نیست.
نماینده سابق مردم ابهر و خرمدره در مجلس شورای اسلامی گفت: رییس جمهور جدید با تیزبینی و درایت بالا و بر اساس موقعیت فعلی کشور افرادی با تجربه و آشنا به حوزه مسووولیتی محوله به ویژه در حوزه اقتصادی را معرفی کرده است.
وی یادآورشد: عده ای میانگین بالای سنی وزرا را مانعی در تحقق اجرای برنامه ها و سیاست ها می دانند این در حالی است که تجارب گرانقدر آنان ارجحیت دارد.
مهدوی افزود: همکاری نمایندگان خانه ملت در کسب رای اعتماد بالا به کابینه پیشنهادی دولت نقش تاثیر گذاری در رفع مشکلات و معضلات جامعه دارد.
وی اظهار کرد: بهره گیری از تجارب افراد لایق نیاز ضروری کشور است که تحقق آن چشم انداز بهتری را ترسیم می کند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بیست − 17 =