هفت پروژه ورزشی در ابهر در دست احداث است

ابهر آنلاین: رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر گفت: شهرستان ابهر هفت پروژه ورزشی در دست احداث دارد.13920305000748_PhotoA

حمید کاوندی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به وجود چندین پروژه ورزشی در دست احداث در سطح شهرستان ابهر اظهار داشت: پروژه‌های ورزشی این شهرستان با درصدهای پیشرفت متفاوت در حال احداث است.

وی سالن سه هزار نفری چند منظوره ابهر با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی را از جمله پروژه در دست احداث اعلام کرد و افزود: استخر هیدج هم با ۷۲ درصد یکی دیگر از این پروژه‌ها است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر از در دست احداث بودن استخر صائین‌قلعه خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر ۶۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی درصد پیشرفت سالن چند منظوره سنبل‌آباد را ۶۰ درصد اعلام و اضافه کرد: عملیات اجرایی استخر سلطانیه هم به تازگی آغاز شده است.

کاوندی از در احداث بودن دو سکو برای تماشاگران خبر داد و افزود: سکوی تماشاگران سلطانیه دارای پیشرفت ۴۵ درصدی و سکوی تماشاگران شهید فهمیده ابهر پیشرفت ۱۵ درصدی دارند.

وی تعداد ورزشکاران سازمان یافته شهرستان ابهر را در چهار ماهه نخست سال‌جاری ۵ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ابهر با اشاره به فعال بودن سالن‌های متعدد در سطح شهرستان ابهر تصریح کرد: سالن چند منظوره وحدت، سالن ورزش‌های رزمی، زیمیناستیک، سالن چند منظوره حسین‌آباد، خانه کشتی و همچنین سالن بانوان عسلک از جمله مکان‌های فعال ورزشی این شهرستان هستند.

وی از فعال بودن سالن‌های ورزشی در اقصی نقاط شهرستان ابهر خبر داد و افزود: هیدج، آئین قلعه، تنیس روی میز و سلطانیه هم سالن‌های چند منظوره دارد.

کاوندی با بیان اینکه ورزشکاران شهرستان ابهر موفقیت‌هایی را هم در استان و کشور کسب کرده‌اند، ادامه داد: تکواندو، کونگ‌فو، بوچیا و طناب‌کشی از جمله این ورزش‌‌ها هستند.

وی ادامه داد: داوران ورزش‌های مختلف از شهرستان ابهر هم در لیگ‌های مختلف از جمله فوتبال سوت می‌زنند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

ده + 9 =