مدیرکل درمان تامین اجتماعی زنجان خبر داد: تولد ۷۸۰۰ نوزاد در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان زنجان

ابهر آنلاین: مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان زنجان از تولد ۷۸۰۰ نوزاد در مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان زنجان در سال گذشته خبر داد.images

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، علی محمدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به رایگان بودن خدمات واحدهای درمانی متعلق به تامین اجتماعی اظهار کرد: تامین اجتماعی استان زنجان با درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های زیر پوشش در راستای خدمت رسانی به افراد زیر پوشش تلاش می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تامین اجتماعی در استان زنجان دو بیمارستان در زنجان و ابهر دارد، تصریح کرد: همچنین درمانگاه‌های زیر پوشش این سازمان نیز در استان در خدمت بیمه شدگان هستند.

مدیرکل درمان تامین اجتماعی استان زنجان پلی کلینیک حکیم هیدجی و درمانگاه روزبه زنجان و دو درمانگاه در شهرهای خرم‌دره و ابهر را از دیگر مراکز درمانی زیر پوشش این نهاد در استان برشمرد.

وی با اشاره به اینکه درمانگاه قیدار نیز در حال آماده سازی برای افتتاح است، گفت: امیدواریم با رفع نواقصات این درمانگاه در آینده نیزدیک به بهره‌برداری برسد.

محمدی با اشاره به اینکه تلاش همه مسئولان خدمت رسانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی است، افزود: تلاش می‌شود امکانات درمانی خوبی در مراکز زیر پوشش این نهاد برای بیمه شدگان فراهم شود.

وی تعداد مراجعان سرپایی به مراکز درمانی در طول سال گذشته  را ۷۰۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در این مورد ۲۳ هزار مورد از مراجعان در مراکز بستری شدند.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نه − پنج =