مدیرعامل شرکت آب منطقه‏ ای استان زنجان خبر داد؛ اختصاص ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل سد گلابر در زنجان

ابهر آنلاین: مدیر‌عامل شرکت آب منطقه‏ ای استان زنجان گفت: ۲۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت به اجرای عملیات عمرانی سد گلابر در استان اختصاص یافته است.

امیر حمیدنیا امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در سال‎جاری با توجه به فروش اوراق مشارکت، اعتبارات خوبی به طرح‏های مهر ماندگار استان زنجان تعلق گرفت.

13920202000680_PhotoA

وی با اشاره به اینکه هنوز سه دوازدهم مورد نظر از بودجه به طرح‏های مهر ماندگار استان زنجان تعلق نگرفته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پروژه‏ های استان فقط از محل درآمد اوراق مشارکت پیش می‏رود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‏ ای استان زنجان با بیان اینکه شبکه سد تالوار و شبکه پایاب سد مشمپا در منطقه طارم جزو طرح‏های مهر ماندگار استان به شمار می‏رود، تصریح کرد: شبکه‏ های فرعی یا شبکه‏ های داخل مزارع این سدها در تعهدات مهر ماندگار نیست.

وی با اشاره به اینکه آنچه در تعهدات ماندگار است، در استان محقق می‏شود، اضافه کرد: در شبکه ‏های سد گلابر و کینه‏ ورس بخش‎هایی که مورد نظر بوده است از نظر عملیات ساختمانی اجرا می‏شود.

حمیدنیا با بیان اینکه اگر عملیات ساختمانی شبکه‏ های سد گلابر و کینه‏ ورس نیز به پایان رسد، این شبکه‏ ها بهره‏ برداری نمی‏شود، ادامه داد: باید آب این شبکه به تصفیه‌خانه ابهر و خرم‏دره برسد که این تصفیه‌خانه هنوز احداث نشده است.

وی با اشاره به اینکه شبکه‏ های داخلی در سدهای تالوار و مشمپا به اعتبارات بسیار بالایی نیاز دارد، یادآور شد: عنوان شدن این طرح‏ها به عنوان مهر ماندگار سبب سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این سدها در استان زنجان و فروش اوراق مشارکت شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‏ ای استان زنجان با بیان اینکه اهداف طرح‏های مهر ماندگار در استان محقق می‏شود، گفت: با اعتبارات کم شبکه‏ های فرعی سدهای مذکور به نتیجه نمی‏رسد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

شانزده − 4 =