مدیرعامل شرکت غله استان زنجان خبر داد: خرید بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم تا اواسط تیرماه

ابهر آنلاین: مدیرعامل شرکت غله استان زنجان با اشاره به  خرید  بیش از ۱۵۰ هزار تن گندم تا اواسط تیرماه، گفت:  اوج خرید گندم از اواخر این ماه آغاز خواهد شد.

“رسول منصوری” در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه زنجان گفت: پیش‌بینی اولیه برای تولید گندم در سال‌جاری بیش از ۲۰۰ هزار تن است که امیدواریم این رقم تا حدود زیادی محقق شود.

وی تصریح کرد: برای سهولت امور تعاون روستایی تعداد مراکز خرید را افزایش داده است و در حال‌حاضر ۲۹ مرکز برای خرید محصول کشاورزان مشغول به کار بوده و خوشبختانه خدمات خوبی نیز ارائه داده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه برای سهولت خرید گندم و حمل‌ونقل آن مشوق‌های خوبی در نظر گرفته شده است، ابرازکرد: شرکت غله استان د24437tرخواست کرده است در صورت امکان حمل‌ونقل گندم از محل برداشت بر عهده شرکت باشد، هرچند هنوز پاسخی دریافت نکرده‌ایم.

منصوری با اشاره به اینکه ضروری است از خروج گندم از استان جلوگیری به‌عمل آید، خاطرنشان‌کرد: با نیروی انتظامی هماهنگی‌های لازم به‌عمل آمده است تا مانع خروج گندم از استان شوند و در این رابطه نیز تاحد زیادی موفق عمل کرده‌ایم.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین تعداد مرکز خرید در شهرستان خدابنده واقع شده است و کشاورزان نیز همکاری خوبی دارند و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

این مقام مسئول در ادامه به اجرای طرح جامع آرد اشاره کرد و یادآور شد: همه خبازان استان در سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و در حال حاضر در صدد تکمیل مدارک هستیم تا براساس آن آرد مورد نیاز نانوایی‌ها را تامین کنیم.
انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نوزده − 8 =