معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد؛ کشف ۱۲۰۰ تخلف توسط مجمع امور صنفی استان زنجان

ابهر آنلاین: معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان گفت: بیش از یک هزار و ۲۰۰ تخلف از واحدهای صنفی مختلف استان زنجان توسط مجمع امور صنفی کشف و ثبت شده است.

untitled

مشهود شریفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با بازرسی‌های صورت گرفته از واحدهای صنفی عمده و خرده فروش در شهرستان زنجان، یک هزار فقره تخلف کشف شده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۵ فقره تخلف از واحدهای صنفی مختلف شهرستان ابهر طی سه ماه نخست سال جاری کشف شده است، خاطر نشان کرد: مجموع تخلفات کشف شده در شهرستان خرم‌دره نیز ۴۶ فقره اعلام شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه ۲۹ فقره تخلف توسط مجمع امور صنفی استان زنجان طی سه ماه نخست سال جاری از واحدهای صنفی شهرستان خدابنده کشف شده است، تصریح کرد: در مجموع ۲۱ فقره تخلف از واحدهای صنفی شهرستان ماهنشان و ۱۲ فقره تخلف نیز از واحدهای صنفی شهرستان ایجرود در سه ماه نخست سال جاری کشف شده است.

وی یادآور شد: تخلفات کشف شده از واحدهای صنفی مختلف استان زنجان بررسی و مورد رسیدگی قرار گرفته است.

شریفی ادامه داد: عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و توزیع، ضرر و زیان به اشخاص ثالث بر اثر وقوع تخلفات صنفی، حمل و نقل، نگهداری و فروش کالای قاچاق، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، برگزاری حراج غیر قانونی، عدم صدور صورت حساب، تداخل صنفی، عدم درج قیمت و نصب نرخ‌نامه، عرضه خارج از شبکه، فروش اجباری کالا و خدمات، احتکار، کم فروشی، گران فروشی و تعداد پرونده‌های متشکله از جمله تخلفات واحدهای صنفی استان زنجان در سه ماه نخست سال جاری به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه ۹۶۸ فقره از واحدهای صنفی استان زنجان فاقد پروانه کسب هستند، اذعان داشت: ۹۱۷ فقره از این واحدهای بدون پروانه در شهرستان زنجان شناسایی شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان تعداد واحدهای بدون پروانه در شهرستان ابهر را ۳۵ فقره اعلام کرد و افزود: ۱۶ فقره واحد صنفی بدون پروانه نیز در شهرستان ابهر شناسایی شده است.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

سه × 3 =