گلمحمدی: لزوم آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان ابهر

ابهر آنلاین: بخشدار مرکزی ابهر، بر لزوم آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگارمهر، امرالله گلمحمدی ظهر پنجشنبه در جمع مسئولان حوزه آموزشی و تربیتی شهرستان ابهر، با بیان اینکه دانش‌آموزان مخاطبان ما در غنی‌سازی اوقات فراغت هستند افزود: دانش‌آموزان به مدت ۹ ماه در کلاس‌های درس و مدرسه اوقات خود را سپری کرده‌اند و به این دلیل باید کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت متفاوت از آموزش‌های کلاسیک مدرسه باشد.

IMG12274212

وی اظهار داشت:  باید آموزش مهارت‌های زندگی و به ویژه مشاغل خانگی با توجه به وجود ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در منطقه مورد توجه مسئولان غنی‌سازی اوقات فراغت قرار بگیرد.

بخشدار مرکزی ابهر، با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از روحانیون مستقر در روستاها تاکید کرد: باید به روستاهایی که روحانی مستقل ندارند توجه شده و به این روستاها روحانی و مبلغ اعزام شود.

گلمحمدی افزود: باید در تشکیل کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت از پایگاه‌های بسیج روستاها و روحانیون مستقر استفاده شود و در این میان مسئولان دستگاه‌های مختلف برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت را در روستاها نیز اجرا کنند.

وی با تاکید بر لزوم آموزش مهارت‌های زندگی به دانش‌آموزان تصریح کرد: بسیاری از مشکلات اجتماعی، ناهنجاری‌ها و اختلاف‌های خانوادگی به دلیل عدم یادگیری مهارت‌های زندگی است.

بخشدار مرکزی ابهر با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی اظهار داشت: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

گلمحمدی با اشاره به نامگذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی ایاد آورشد: باید با همت مضاعف نسبت به ارتقای کیفیت برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت اقدام کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

یک × چهار =