رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طارم خبر داد؛ راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی طارم از مهر‌ماه امسال

ابهر آنلاین: بنا به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان طارم، دانشگاه آزاد اسلامی طارم از مهر‌ماه امسال راه‌اندازی خواهد شد.

13911117000381_PhotoA

نقی کمالی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: ششم خرداد‌ماه سال‎جاری دو رشته پیشنهادی برای آغاز فعالیت دانشگاه آزاد طارم پذیرفته شد.

وی با بیان اینکه رشته‌های کاردانی پیوسته کامپیوتر و حسابداری برای تحصیل دانشجویان در دانشگاه آزاد طارم پذیرفته شده است، تصریح کرد: آغاز به کار دانشگاه طارم از مهر‌ماه امسال مشروط به این است که دانشجو در دو رشته مذکور به حد نصاب برسد.

رئیس دانشگاه آزاد طارم افزود: در صورتی که تعداد دانشجویان هر یک از این دو رشته کمتر از ۲۰ نفر باشد، کلاس‌ها دایر نخواهد شد.

گفتنی است، طارم یکی از شهرستان‌های پیشتاز استان زنجان در حوزه فرهنگ به شمار می‌رود و ایجاد دانشگاه آزاد اسلامی در این شهرستان ضروری است.

در حال حاضر نیز دانشجویان طارمی با پرداخت هزینه‌های گزاف ایاب و ذهاب به منظور ادامه تحصیل به شهرستان‌های رشت، رودبار، منجیل، زنجان، قزوین، ابهر، تهران و … عزیمت می‌کنند که همین امر موجب نارضایتی والدین شده است.

شایان ذکر است، در حال حاضر شهرستان طارم دارای یک واحد دانشگاه پیام‌نور است که بخشی از نیازهای آموزش عالی این شهرستان را تامین کرده ولی پاسخگوی همه آنها نیست.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =