ورزشکاران زنجانی دوهای استقامت و نیمه استقامت اردو را ترک کردند

ابهر آنلاین: چهار ورزشکار زنجانی دوهای استقامت و نیمه استقامت به دلیل آنچه که آنها برخوردهای دوگانه عنوان کردند در روزهای پایانی اردو را ترک کردند.

80732436-4529590

به گزارش ایرنا، این ورزشکاران از برخورد نامحترمانه و تبعیض آمیز رییس هیات دو و میدانی استان زنجان و مربی تیم های ملی ناراحت هستند.
این ورزشکاران زنجانی اظهار کردند که رییس هیات دوومیدانی استان زنجان آنها را در خوابگاه دانشجویی و در محیطی پرسروصدا و بدون تغذیه اسکان داده بود و زمانی که برای تهیه صبحانه مجبور به ترک اردو شده اند، پس از بازگشت از حضورشان در کارگاه ممانعت به عمل آمده وسه ساعت بلاتکلیف در این محل نگهداشته شده اند.درحالی که با ورزشکاران سایر استان ها در هنگام تاخیر در رسیدن به این کارگاه هیچ برخوردی نشده است.
این ورزشکاران افزودند: مربی تیم ملی با لحنی ناشایست یکی از ورزشکاران زنجانی را خطاب قرارداده و گفته که تو از روستا آمده ای و لیاقت حضور در اردوی تیم ملی را نداری.
رییس هیات دو و میدانی شهرستان ابهر نیز گفت: قرار بود ازپنج ورزشکار نونهال و نوجوان این شهرستان در این اردو تست ورکوردگیری شود که متاسفانه در این رابطه به این هیات اطلاع رسانی نشد.
رییس هیات دو و میدانی استان زنجان نیزگفت:این چهار ورزشکارملی پوش نبودندوطبق صلاحدید به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند.
علی گرزی ، در پاسخ به این سوال که علت ترک اردو از سوی این ورزشکاران چه بوده است با لحن خاصی اظهارکرد: دلیل آن را خودمان می دانیم و نیازی به توضیح دادن به شما نیست.
دبیرهیات دوومیدانی استان زنجان نیز ، موضوع ترک اردو از سوی این چهار ورزشکار زنجانی را تایید کرد ولی از ارایه اطلاعات بیشتر در این خصوص خودداری کرد.
مرحله نخست اردوی آمادگی تیم ملی دو میدانی استقامت و نیمه استقامت که از هشت تیرماه جاری با شرکت ۹ رزشکار ملی پوش از استان های مختلف کشور و پنج ورزشکار زنجانی در محل دانشگاه زنجان تشکیل شده بود ظهر روز گذشته به پایان رسید.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوازده + 9 =