مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد: تشکیل ۱۲ کمیته در زنجان برای تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار/ رفع تعلیق گواهینامه آزمایشگاه کیهان سازه ابهر

13910810000034_PhotoAابهر آنلاین: مدیرکل استاندارد استان زنجان از تشکیل ۱۲ کمیته برای تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های همکار و رفع تعلیق گواهینامه آزمایشگاه کیهان سازه ابهر خبر داد.

داوود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: اداره کل استاندارد استان زنجان در راستای ارتقای کیفیت محصولات تولیدی اقدامات بسیاری را انجام می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه ارتقای کیفیت محصولات تولیدی با نظارت مستمر بر آنها صورت می‌گیرد، اضافه کرد: به منظور نظارت مستمر بر کالاهای تولیدی کمیته‌های فنی تشکیل و از این طریق اقدامات لازم در بحث استانداردسازی صورت می‌گیرد.

مدیرکل استاندارد استان زنجان در ادامه با اشاره به اینکه در سه ماهه نخست امسال ۱۲ کمیته فنی به منظور صدور، تمدید و رفع تعلیق گواهینامه‌های تایید صلاحیت تشکیل شده، تصریح کرد: پس از بررسی‌های به عمل آمده یک کمیته منتج به صدور گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه نوین پروژه با دامنه فعالیت آنالیز شمش روی تشکیل شد.

این مسئول با اشاره به تشکیل یک کمیته به منظور رفع تعلیق گواهینامه آزمایشگاه کیهان سازه ابهر با دامنه فعالیت مصالح ساختمانی متذکر شد: همچنین ۱۰ کمیته دیگر نیز منتج به تمدید گواهینامه تایید صلاحیت آزمایشگاه‌های فعال در استان شد.

کارگرزاده اذعان داشت: همچنین در این مدت درخواست یک آزمایشگاه متقاضی تایید صلاحیت با زمینه انگ فلزات گران‌بها در کمیته پذیرش استان مورد تایید و تصویب قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

19 + 12 =