فرماندار ابهر از حضور پرشور مردم در انتخابات تقدیر کرد

-393ابهر آنلاین: رفیعی فرماندار شهرستان ابهر طی پیامی از حضور پرشور مردم شهرستان ابهر در انتخابات  تقدیر و تشکر کرد. متن پیام ایشان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام و درود بر مردم غیور و حماسه آفرین شهرستان ابهر که با تمام توان در تلاش است از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کند و هرگز به دشمنان اجازه نداده است تا به اراده پولادین آن ها در پیمودن مسیر حق و حقیقت کوچکترین خدشه ای وارد کند و با حفظ وحدت و یکپارچگی خود همواره نقشه های شوم دشمنان را یکی پس از دیگری نقش برآب ساخته است.

ملت بزرگ و ولایتمدار ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب، با حضور گسترده و پرشور خود در انتخابات ۲۴ خرداد، یکبار دیگر حماسه‌ای ماندگار آفریدند، تا به جهانیان نشان دهند که در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی هرگز خسته و دلسرد نمی‌شوند.

بی تردید این حماسه ماندگار تا نسلها در اذهان ملت شریف باقی مانده و به عنوان مبدأ تاریخی دیگر در راستای تجدید بیعت با مبانی نظام مبتنی بر ولایتمداری و دیانت؛ در کتاب قطور و پرافتخار تاریخ درخشان این خطه متجلی و ماندگار خواهد ماند.

امید است با همدلی، اتحاد و با پیروی از سرچشمه معرفت، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه ای(حفظه الله) به یمن این حماسه بزرگ سیاسی،حماسه اقتصادی نیز ارمغان و ره آورد دیگر این حضور باشد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دو × 2 =