نورالدین رفیعی:نامزدهای شورای شهر باید بر اساس قانون و مقرات حرکت کنند

ابهرآنلاین: فرماندار شهرستان ابهر گفت: نامزدهای شوراهای شهر باید در تبلیغات انتخاباتی بر اساس مقررات و قانون حرکت کنند.

نورالدین رفیعی در گفتگو با ابهرآنلاین، با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا افزود: ما بر اساس روزشمار انتخابات پیش رفته و کار‌های متفاوتی بر اساس دستور وزیر کشور انجام شده است.

وی اظهار داشت: سال گذشته نیز کارها بر حسب برنامه‌ریزی‌ها انجام شده و بر اساس قانون و مقررات صورت گرفته است تا این انتخابات مثل انتخابات گذشته با شور و شوق مردم اجرا شود.

فرماندار شهرستان ابهر با بیان اینکه همه نامزدها به وظایف خود آشنا هستند، گفت: نامزدها باید با همدلی و اتحاد دست در دست هم داده و در عمران شهری و بسیاری از کارهای دیگر با برنامه‌ریزی و هماهنگی مشکلات شهرستان را رفع کنند.

رفیعی افزود: نامزدهای شوراهای شهر باید با مطالعه و کسب مهارت‌های علمی و حرفه‌ای در مدیریت شهری و ایجاد راهکارهای نوین به صورت موردی در بحث مدیریت شهر ابهر بستر پیشرفت و ارتقا شهر را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: دوربین‌های کشورهای بیگانه به سوی ما هدف گرفته شده و تمام حرکاتی که در خاورمیانه انجام می‌شود مورد بررسی قرار می‌گیرد.

فرماندار شهرستان ابهر، با بیان اینکه تمام تحرکات دشمن به سوی ماست و انتخابات ایران را رصد می‌کنند، گفت: دشمن همیشه در حال ضربه زدن به اسلام و مسلمین است و در هر زمان به نحوی خواسته‌اند با موارد مختلفی به اسلام ضربه بزنند.

رفیعی تصریح کرد: باید با هم این انتخابات را با شور و حضور حداکثری مردم برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه نامزدهای شوراهای شهر باید از فرمایش‌های مقام معظم رهبری و منشور اخلاقی استفاده و برای رقابت و رفاقت سازنده برای کشوری آباد تلاش کنند، یادآورشد: نامزدهای شوراهای شهر باید بر اساس مقررات و قانون نهایت استفاده را در امر تبلغ انجام دهند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 − هفت =