مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان خبر داد: آغاز پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در زنجان

خبرگزاری فارس: آغاز پرداخت تسهیلات نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده‌ای در زنجان

ابهر آنلاین: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های زنجان از آغاز ارائه تسهیلات نوسازی به مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در استان خبر داد.

علی رحمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آغاز ارائه تسهیلات نوسازی به کامیون‌های فرسوده برون شهری در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای درصدد نوسازی ناوگان باری کشور است.

وی مبلغ وام در نظر گرفته شده برای ناوگان باری را هزار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این تسهیلات از طریق مسکن مهر با بازپرداخت هفت ساله و سود ۱۵ درصد پرداخت می‌شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان تصریح کرد: مالکان کامیون‌های فرسوده باید برای دریافت فرم تشکیل پرونده به انجمن‌های صنفی رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل زنجان، ابهر و خدابنده مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر اساس ماده ۱۶۳ قانون برنامه پنجم کشور به منظور کمک به نوسازی ناوگان بین شهری از محل وجوه اداره شده خود اقدام به پرداخت تسهیلات می‌کند، اضافه کرد: این سازمان با انعقاد تفاهم‌نامه با بانک مسکن تسهیلاتی را به این بخش اختصاص داده است.

رحمتی به تخصیص اعتبار از طریق ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت و همچنین شرکت‌های خودروسازی اشاره کرد و گفت: دریافت تسهیلات از این طریق منافاتی با دریافت اعتبار از طریق بانک مسکن ندارد.

وی تنها شرط موجود برای دریافت تسهیلات دریافتی توسط مالکان را معادل بودن اعتبار دریافتی با ۸۰ درصد قیمت خودروی مورد نظر اعلام کرد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان زنجان شماره تلفن ۷۱۳۷۲۴۳ را برای گرفتن اطلاعات توسط متقاضیان دریافت تسهیلات برای نوسازی حمل و نقل جاده‌ای استان اعلام کرد.

انتهای پیام/

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

14 − دو =