صائین قلعه پیشانی مذهبی و فرهنگی شهرستان است

به گزارش گروه سیاسی ابهر آنلاین ؛ اجمد ذوالقدر فرماندار ابهر در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صائین قلعه تصریح کرد: اتحاد و همدلی مسئولان شهر صائین قلعه زبان زد است و با این رویکرد قدم های بزرگی را خواهیم برداشت.

فرماندار ابهر صائین قلعه را پیشانی مذهبی و فرهنگی شهرستان دانست و افزود: شهر صائین قلعه با وجود امام زادگان واجب التعظیم علی الخصوص امامزاده یعقوب (ع) و قطب مذهبی استان پیشانی مذهبی و فرهنگی شهرستان ابهر محسوب می شود.

وی در ادامه اضافه کرد: مهمترین وظیفه ما استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های همه نقاط و شهرها است.

فرماندار ابهر با اشاره به بحث جذب سرمایه گذار در شهر تاکید کرد: بحث جذب سرمایه گذار باید جدی گرفته شود و سرمایه گذاری های خوبی در حوزه های گردشگری و صنعتی می تواند بکار گرفت.

ذوالقدر در ادامه تصریح کرد: استعلامات ادارات باید به موقع پاسخ داده شود و منتظر ماندن استعالامات توجیهی ندارد.

حجت الاسلام نوری امام جمعه شهر صائین قلعه در دیدار با ذوالقدر فرماندار جدید شهرستان ابهر ضمن تبریک انتصاب وی با بیان اینکه فرماندار متعلق به کل شهرستان است تصریح کرد: شهر صائین قلعه و دیگر شهر های شهرستان ابهر بازوهای قدرتمند مرکز شهرستان هستند.

امام جمعه صائین قلعه با اشاره به اینکه خواسته مسئولان توزیع عادلانه امکانات و غیره است تاکید کرد: باید از پتانسیل های موجود شهرها بویژه صائین قلعه استفاده شود.

وی خواستار رسیدگی به وضعیت مدارس و معلمین در شهر شد و افزود: بعضی از عوامل اجرایی و معلمین مدارس در شهر صائین قلعه به تمام معنا دارای مشکل هستند که برخی از آنها دین و انقلاب را زیر سوال می برد که درخواست ما این است که مدیران متعهد و کارآمد در آموزش و پرورش و مدارس سرکار بیایند.

حجت الاسلام نوری با بیان اینکه تمام موانع شهرک صنعتی مرتفع شده است تاکید کرد: اگر شهرک صنعتی رسما شروع به کار نماید بسیاری از مشکلات بویژه شغل های جدید سبک و سنگین شروع به کار می کنند.
امام جمعه صائین قلعه در ادامه گفت: این شهر پتانسیل های فراوانی بخصوص در پرورش مرغ دارد که اگر حمایت شود میتواند نیاز چند استان را تامین نماید.

سید رضا کاظمی رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه در این دیدار تصریح کرد: با تمام توان در خدمت مدیریت شهری و مجموعه فرمانداری هستیم.

رئیس شورای اسلامی شهر صائین قلعه خواستار نشست ویژه برای رفع مشکلات و پیگیری شهرک صنعتی شد و افزود: مشکلات عدیده ای مانند عدم اجرای تقاطع غیر همسطح راه آهن و اصلاح هندسی و تعریض جاده ترانزیت می باشد که با حمایت و همدلی و تخصیص اعتبارات لازم قابل حل است.

علیرضا کاظمی شهردار صائین قلعه در این دیدار با اشاره به همدلی و همکاری شورای شهر تصریح کرد: مجموعه کارگاهی شهرداری با تغییر رویه و جابجایی ماشین آلات بیش از ۳۰ درصد راندمان تولید افزایش یافته است.

شهردار صائین قلعه با اشاره به اهمیت اجرای ممیزی املاک در شهرداری تاکید کرد: در جهت درآمد پایدار شهرداری بحث ممیزی املاک در دستور کار قرار دارد که پیش نویس آن نیز تهیه شده است.

وی عمده مشکلات شهرداری را نبود اتوماسیون و نرم افزار های شهری دانست و افزود: با راه اندازی و تقویت اتوماسیون و نرم افزار ها بسیاری از مشکلات شهری و درآمدها حل خواهد شد.

علیرضا کاظمی با بیان اینکه طرح جامع شهری دارای مشکلات فراوان می باشد گفت: طرح جامع شهری صائین قلعه در سال ۹۱ انجام شده است که نیاز به بازنگری دارد و با اصلاح آن مشکلات عدیده شهروندان در تغییر کاربری اراضی و … حل خواهد شد.

وی با اشاره به تعاملات دستگاه های اجرایی افزود: تعاملات با دستگاه های اجرایی روبه جلو بوده و بیشتر بدهی به دستگاه ها تعیین تکلیف شده است.

شهردار صائین قلعه تاکید کرد: اعتبار قیر برای سال آینده یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون بوده که با پیگیری های انجام شده این اعتبار به دو میلیارد و ۷۰۰ تغییر کرده است.

علیرضا کاظمی با اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ شهرداری حدود ۲۰۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ حدود ۳۵۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است که در حال بررسی با کارشناسان شهرداری بوده و شهرداری آماده جذب سرمایه گذار می باشد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پنج × 1 =