اخبار زنجان/ طرح پیاده‌راه سه ماهه به اتمام خواهد رسید

به گزارش خبرنگار ابهرآنلاین، مسیح‌الله معصومی بعد از ظهر سه شنبه در نشست خبری که پیرامون اجرای طرح پیاده‌راه برگزار شد، با بیان اینکه زمان‌بندی برنامه‌ریزی شده برای اتمام این طرح با توجه به داشته‌های‌مان، بیش از سه ماه نخواهد بود، افزود: اجرای این طرح مزیت‌های زیادی به‌ویژه برای کسبه خواهد داشت که بعد از اتمام این طرح، همه از آن برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه آنچه که امروز مجموعه شهرداری زنجان به نبال آن بوده و در اولویت برنامه‌های خود قرار داده، ایجاد آرامش برای شهروندان است، ادامه داد: معتقدیم برای دست‌یابی به این مهم که لازمه مدیریت شهری است، باید فرآیندهای منطقی و روش‌های درست را در این زمینه اعمال کنیم.

شهردار زنجان با بیان اینکه مجموعه شهرداری زنجان به دنبال آن است که با انجام چنین کارها و اجرای این قبیل طرح‌ها، تغییرات مثبتی را در شهر ایجاد و آرامشی را که مدنظر این مجموعه است، برای شهروندان به ارمغان بیاورد، تصریح کرد: یکی از همین اقدامات، اجرای طرح پیاده‌راه است که امیدواریم پس از اجرای موفقیت‌آمیز آن، مردم زنجان از مزیت‌های آن برخوردار شوند.

معصومی در ادامه با تاکید بر اینکه یکی از مزیت‌های ارزشمند اجرای طرح پیاده‌راه، احیای بافت تاریخی شهر زنجان که امروز به محل پارک خودروها تبدیل شده است، به‌شمار می‌رود، افزود: در این طرحع تردد برای همه اقشار جامعه از جمله سالمندان و کودکان نیز اندیشیده شده تا شهروندان بتوانند استفاده مطلوب از این طرح که بالا بردن ظرفیت تعامل در افراد است، ببرند.

شهردار زنجان با بیان اینکه مهم‌ترین نکته در مورد اجرای طرح پیاده‌راه که شاید دغدغه اکثر شهروندان نیز باشد این است که به هیچ وجه اجازه فعالیت به دستفروشان در این محل را نخواهیم داد، تصریح کرد: همه اقدامات اولیه برای اجرای این طرح و اتمام آن در مدت سه ماه انجام شده است؛ چرا که قصد داریم شهروندان و بازاریان و کسبه در کوتاه‌ترین زمان ممکن از این طرح استفاده کنند.

معصومی با یادآوری اینکه در طرح پیاده‌راه، فضاهایی برای بارگیری، ارائه خدمات امداد و … در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: در طول اجرای این طرح همانند پروژه پل گلشهر کاظمیه، تابلوی روزشمار نصب خواهد شد تا شهروندان از چگونگی و روند اجرای پروژه در مدت زمان یاد شده، آگاهی یابند.

کد خبر ۴۳۱۹۵۵۲

جدیدترین اخبار ابهر را در ابهرآنلاین بخوانید!
منبع: https://www.mehrnews.com/news/4319552/طرح-پیاده-راه-سه-ماهه-به-اتمام-خواهد-رسید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

15 − هشت =