کارلوس کی‌روش: در دام لبنان نمی‌افتیم/ بازی خطرناکی داریم/ تماشاگران با پیراهن سفید بیایند

IMG15170613ابهر آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیمش در دام صحبت‌های سرمربی لبنان نمی‌افتد و با تمام توان به مصاف این تیم خواهد رفت تا زمینه حضور در جام جهانی را برای فوتبال ایران فراهم کند گفت: همه ما می‌دانیم بازی فوتبال تا زمانی که شروع نشود، تمام نمی‌شود. ما در دام لبنانی ها نمی افتیم و تلاش می کنیم با حمایت تماشاگران به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، کارلوس کی‌روش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان که ظهر امروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی با لبنان سفری دیگر خواهد بود در راه صعود به جام جهانی و ما با انگیزه بالا به استقبال این بازی می‌رویم. در قسمت‌های آخر این مرحله از مسابقات هستیم و کاملا آماده‌ایم و می‌دانیم جه مسئولیتی داریم. آماده بازی هستیم تا یک برد به دست بیاوریم و به جام جهانی صعود کنیم.

وی در خصوص صحبت‌های سرمربی لبنان که تیمش را مقابل ایران “از پیش باخته” می‌داند، تاکید کرد: ما هیج وقت در این دام‌ها نمی‌افتیم. تجربه کافی داریم و می دانیم فوتبال پیش از آنکه شروع شود، تمام نمی‌شود. مسئولیتی را بر دوش داریم که در حال حاضر این مسئولیت این است که برابر لبنان برد برسیم تا به جام جهانی برویم. تمام تمرکزمان روی این موضوع است.

سرمربی تیم ملی  ادامه داد: هرچند تیم لبنان از این مرحله از ما عقب‌تر است و شانسمان از این تیم بیشتر است ولی لبنان این بازی را پیش رو دارد و هنوز به طور کامل از مرحله خارج نشده است. اگر آنها توقع دارند بازیکنان ما با آرامش کمتری در این مسابقه بازی کنند، در اشتباهند. این نوع بازی‌ها خطرناک است.

کی‌روش همچنین درباره بازیکنان مصدوم ایران تاکید کرد: دغدغه کوچک درباره احسان حاج صفی داریم. البته بعد از تمرین امروز مشخص می‌شود که می‌تواند بازی کند یا خیر. سایر بازیکنان مشکلی ندارد. مسعود هم دو روز پیش مصدومیت کوچکی داشت و به نظرم مشکل خاصی ندارد.

وی در ادامه گفتگویش با خبرنگاران گفت: در حال حاضر چیزی که برای ما اهمیت زیادی دارد صعود به رقابت های جام جهانی است که بازی با تیم ملی لبنان نیز بخشی از این فرایند صعود می باشد. بنابراین من و بازیکنانم تمرکز لازم را در این بازی داریم.

سرمربی تیم ملی ایران در خصوص اظهار نظر سرمربی تیم ملی لبنان تاکید کرد: نباید در مورد اظهار نظر سرمربی لبنان صحبتی داشته باشم چون خطاب او به ما نبوده و روی صحبتش با مسئولان فدراسیون فوتبال لبنان است. ما نباید به جزئیات توجیه کردن‌های وی بپردازیم. وقتی ما مقابل تیم ملی لبنان در بازی رفت بازی کردیم، ۷ بازیکن اصلی خود را در اختیار نداشتیم و من در بیروت به این موضوع اشاره نکردم بنابراین چرا باید این فرصت توجیه کردن به سرمربی تیم لبنان داده شود؟

کی روش تصریح کرد: آنها وقتی در بیروت ما را بردند گفتند که تیم بزرگ ایران را شکست دادیم بنابراین در حال حاضر نباید به چنین اظهار نظرهایی توجه کنیم. من این موضوع را به کاپیتان و سایر بازیکنان تیم گفته ام و از آنها خواستم در چنین دام هایی نیفتند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با درخواست از هواداران فوتبال گفت: امیدوارم که فردا همه در ورزشگاه حضور داشته باشند تا بتوانند از تیم ملی ایران حمایت کنند. ما به حمایت آنها نیاز داریم. ما احتیاج داریم که متحد کنار هم باشیم و با همدلی برای حضور در جام جهانی بجنگیم. در حال حاضر که لیگ است زمان آن است که همه باشگاه ها را فراموش کنیم و همه به فکر پیراهن سفید تیم ملی ایران باشیم. ما فردا سفید خواهیم پوشید و از همه هواداران هم می خواهیم که با پیراهن سفید به ورزشگاه بیایند.

تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان ساعت ۲۰ روز سه‌شنبه در چارچوب مسابقات نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. دیدار رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود لبنان به پایان رسیده بود.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

20 + چهارده =