اخبار زنجان/ تبلیغات اسلامی زنجان اعتبارات فرهنگی خوبی ندارد

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری در گفتگو با خبرنگار مهر به اعتبارات  فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان اشاره کرد و گفت: اعتبارات این نهاد از سه مرجع دفتر مرکزی، معاونت اجتماعی استانداری و اعتبارات استانی می‌باشد.

وی اظهار کرد: طی سال گذشته اعتبارات این نهاد از محل دفتر مرکزی ۹۸ درصد پرداخت شد و این اعتبارات در بحث استقرار روحانی هزینه شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: بخشی دیگر از اعتبارات این سازمان استانی بوده که قسمتی از این اعتبارات در بحث استقرار روحانی هزینه می‌شود و ۱۰۰  درصد محقق شده است.

صفی یاری تأکید کرد: اعتبار بعدی این سازمان از محل معاونت اجتماعی استانداری بوده و اعتبارات فرهنگی خوبی از این محل نداریم و ۸۵ درصد کسری داشتیم و در حوزه برنامه‌ای هم ۸۵ درصد کاهش داشتیم.

وی افزود: باید علت کاهش اعتبارات در استان بیان شود چراکه در بین دستگاه‌های فرهنگی، تبلیغات اسلامی کمترین اعتبارات را داشته است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان ابراز کرد: اصل تبلیغ اسلام برنامه محوری سازمان تبلیغات اسلامی بوده و اصل ولایت مداری و پرهیز از جناح‌گرایی سیاسی از دیگر اهداف این سازمان است. 

صفی یاری گفت: بهره‌وری از ظرفیت‌های مردمی و انقلابی گری اصل مهم سازمان تبلیغات اسلامی است.

کد خبر ۴۳۱۸۱۸۰

جدیدترین اخبار ابهر را در ابهرآنلاین بخوانید!
منبع: https://www.mehrnews.com/news/4318180/تبلیغات-اسلامی-زنجان-اعتبارات-فرهنگی-خوبی-ندارد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفده + 18 =