ربیعی: مدارس ابهر دارای مشکل محدودیت فضا هستند

IMG13571032
ابهر آنلاین: معاون فرماندار ابهر گفت: با وجود اقدام‌های صورت گرفته در شهرستان ابهر، محدویت فضا در مدارس وجود دارد.

احمد ربیعی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اقدام‌های صورت گرفته در توسعه مدارس شهرستان افزود: با وجود اینکه کارهای بسیار خوبی توسط خیرین و دولت در شهرستان ابهر صورت گرفته است ولی محدویت فضا در مدارس وجود دارد.

وی در ادامه با اشاره به بحث غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان اظهار داشت:‌ در این راستا مسئولان باید با همفکری و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش را یاری کنند تا یک فضای مناسب برای یادگیری آن‌ها فراهم شود.

معاون فرماندار شهرستان ابهر، اوقات فراغت را مهمترین و ارزشمندترین اوقات انسان‌ها اعلام  کرد و گفت: کارکرد اوقات فراغت در نشاط، شادابی، تفریح، سرگرمی‌های سالم و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزان است.

ربیعی افزود: به دلیل اینکه کشور ما در ردیف جوان‌ترین کشورهای جهان قرار دارد، ایجاد امکانات برای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان، می‌تواند در شکل‌گیری شخصیت و هویت آنان و سازندگی ایران اسلامی نقش بسزایی داشته باشد.

وی با اشاره به نقش جوانان و نوجوانان در توسعه و تعالی نظام جمهوری اسلامی تصریح کرد: با این اوصاف باید هدایت جوانان و نوجوانان در ایام فراغت از کارهای اساسی دستگاه‌های اجرایی باشد.

فرماندار شهرستان ابهر، در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست حمهوری و شوراهای شهر و روستا تصریح کرد: آموزش و پرورش می‌تواند به عنوان دستگاه تعلیم وتربیت و تولید فکر و اندیشه در خلق باشکوه حماسه سیاسی تاثیر‌گذار است.

ربیعی با اشاره به نامگذاری سال جاری به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اظهار داشت: تحقق عینی شعار سال با حضور پر شور و حداکثری مردم در روز جمعه ۲۴ خرداد ماه امسال رقم خواهد خورد.

وی افزود: مشارکت گسترده ملت بزرگ ایران اسلامی در این روز پاسخ کوبنده‌ای به همه دشمنان خواهد بود که در این زمینه همه باید از این فرصت برای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی و خنثی کردن فتنه‌ها و توطئه‌های استکبار استفاده کنیم‌.

انتهای پیام

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + شانزده =